Eyhlkm Count
משופץ

Eyhlkm Count

ILS 297.74

בחנות

- גודל הזר הוא 31 הוא עמיד ויכול להחליף סצינות לפי פסטיבלים שונים. יש לו שימושים מרובים. - הזר מורכב מחמניות, עלים מלאכותיים ירוקים, פירות יער אדומים ושלט עץ עם סתיו. זה נראה טרי וחם. - לזר יש רשת ברזל בצורת דלעת שעליה תלויים חמניות, פירות יער, עלים מלאכותיים, שלטי עץ וכו '. הוא יצירתי מאוד וניתן לקשט אותו בכל מקום בבית. יש סתיו על שלט העץ, שפירושו סתיו, מה שמעניק לאנשים סוג של אינטימיות. - הזר המלאכותי מאמצת תהליך מיוחד, עלי הכותרת מפוארים ואלגנטיים מאוד, המרקם של הענפים והעלים ברור מאוד, ויש לו השפעה ותחושה חזותית מציאותית. - זר מלאכותי זה יכול לשמש לא רק לקישוט הבית של סתיו, יום הקציר, חג ההודיה, אלא גם לקישוט חדרי מגורים, חדרים, דלתות חזית של בתי חווה, בתי קפה, מסעדות וכו '. זו גם מתנה מצוינת לחברים, משפחה , ומורים. - גודל הזר הוא 31. הוא עמיד ויכול להחליף סצינות לפי פסטיבלים שונים. יש לו שימושים מרובים .- הזר מורכב מחמניות, עלים מלאכותיים ירוקים, פירות יער אדומים ושלט עץ עם סתיו. הוא נראה טרי וחם.- לזר יש רשת ברזל בצורת דלעת שעליה תלויים חמניות, פירות יער, עלים מלאכותיים, שלטי עץ וכו '. הוא יצירתי מאוד וניתן לקשט אותו בכל מקום בבית. יש סתיו על שלט העץ, שפירושו סתיו, מה שמאפשר לאנשים סוג של אינטימיות .- הזר המלאכותי מאמצת תהליך מיוחד, עלי הכותרת מפוארים ואלגנטיים מאוד, המרקם של הענפים והעלים מאוד ברור, וזה יש השפעה ותחושה חזותית ריאלית .- ניתן להשתמש בזר מלאכותי זה לא רק לקישוט הבית של סתיו, יום הקציר, חג ההודיה, אלא גם לקישוט חדרי מגורים, חדרים, דלתות קדמיות של בתי חווה, בתי קפה, מסעדות וכו '. כמו כן מתנה מצוינת לחברים, משפחה ומורים. מפרט : - חומר : PVC פוליוויניל כלוריד. חבילה כוללת : 1 סימולציה של חתיכות כתמי זר : 1. מכרו רק מוצרים עיקריים, לא מוצרים אחרים . מכיוון שנדרשת מדידה ידנית, אנא השאר מרחב של 1-3 ס"מ . בגלל הבדלי המסך, הצבע עשוי להיות שונה במקצת מהצבע הצפוי שלך, אנא אפשר. הזמנה : לאחר קבלת האריזה, אנא בדוק את האריזה ואת המוצר בזהירות. אם הפריט שהתקבל פגום או שיש לו שאלות, אנא צור איתנו קשר באמצעות הדוא"ל כדי לפתור את הבעיה. אנו נשיב בהקדם האפשרי ונעשה כמיטב יכולתנו לעמוד בתנאי תאורה וירי שונים, צבע התמונה עשוי להיות שונה מהמוצר בפועל. אנא עיין במוצר בפועל.

המאפיינים האחרים

- Material:
PVC polyvinyl chloride.
Package Includes:
1 Piece Simulation wreath:
Notes:
1. Only sell main products, not other products.:
2. Since manual measurement is required, please leave a space of 1-3 cm.:
3. Due to screen differences, the color may be slightly different from your expected color, please allow.:
Remind:
After receiving the packaging, please check the packaging and the product carefully. If the received item is defective or has any questions, please contact us via email to resolve the problem. We will reply as soon as possible and do our best to meet your:
Due to different lighting and shooting conditions, the color of the image may differ from the actual product. Please refer to the actual product. :

הצעות דומות