מקדח שוק משושה זווית נהג ימין זווית נהג מברג הארכת שקע מחזיק מתאם
משופץ

מקדח שוק משושה זווית נהג ימין זווית נהג מברג הארכת שקע מחזיק מתאם

ILS 2.33

בחנות

צבע : שחור גודל : קצר, ארוך. קצר : 55 על 30 על 30 מ מ. ארוך : 130 על 40 על 40 מ מ. מפרט : צבע שחור גודל קצר, ארוך גודל חבילה קצר : 55 על 30 על 30 מ מ,ארוך : 130 על 40 על 40 מ מ משקל כ. 90/156 גרםתכונות : - יכול להיות מחובר מקדחה חשמלית וידני ברגים, להיות ברגים כדי להאריך שבו תרגיל יכול לא 90 מעלות לתפעול כדי טוויסט ברגים ואומים, קל לשימוש.- מתאים לכל מקדחה חשמלית וברגים.החבילה כללה : מחזיק מברג 1 על 105 מעלות, בין אם אתה קונה אותו לשימוש אישי או במתנה, הכלים שלנו יכולים לפחות לפתור את אחת הדאגות שלך, כי אנחנו אף פעם לא מייצרים כלים ברשלנות. בחר את זה, ואתה תמיד יכול לסמוך על זה. אם יש לך שאלות או הצעות, אנא כתוב לנו באמצעות . אנחנו נפתור את הבעיה שלך בזמן.אנו מעריכים את חווית הלקוח שלך, חווית המוצר שלך היא החשובה ביותר, אנו מחויבים לגרום לך להיות מרוצה לחלוטין, אנו מספקים לך ולכל הלקוחות מוצרים ושירותים טובים יותר.

המאפיינים האחרים

Color Black:
Size Short, long:
Package size :
Short:
55x30x30mm,
Long:
130x40x40mm
Weight Approx. 90/156g:
Features:
- Can be connected to electric drill and manual wrench, being a spanner so as to extend to where drill can't 90 degrees to operate to twist screws and nuts, easy to use.:
- Fit for all Electric drill and spanners.:
Package Included:
1 x 105 Degree Screwdriver Bit Holder:
Whether you buy it for personal use or as a gift, our tools can at least solve one of your worries, because we never make tools carelessly. Choose it, and you can always trust it. If you have any questions or suggestions, please write to us via . We will solve your problem in time.:
We appreciate your customer experience, your product experience is the most important, we are dedicated to make you completely satisfied, we provide you and all customers with better products and services. :

הצעות דומות