חטיפי אחיזה חרוזים לחדר אמבטיה, מוט אחיזת מארז ניילון, מעקה תמיכה באמבטיה נגד החלקה, מעקה ישר של כרום מלוטש, מעקה
משופץ

חטיפי אחיזה חרוזים לחדר אמבטיה, מוט אחיזת מארז ניילון, מעקה תמיכה באמבטיה נגד החלקה, מעקה ישר של כרום מלוטש, מעקה

ILS 53.50

בחנות

יתרונות : סרגל תפיסת מקלחת עשוי מבנייה עמידה, הוא כולל גימור עמיד בפני קורוזיה כדי להבטיח ביצועים מתמשכים מרגיש בנוח : קוטר צינור 35 מ"מ, המתאים לאחיזת חלקיקים נגד החלקה על משענת היד, האחיזה הרטובה אינה מחליקה. קל להתקנה : על קירות האמבטיה, במיוחד לאישה בהריון, קשישה, מוגבלות, לאחר ניתוח או אנשי ניידות מושפעים, מונעים מהם להחליק או ליפול. עוזר טואלט : בר תפיסת שירותים זה אידיאלי לקשישים, נכים, ואלה שחוזרים מניתוח לעצמאות, ביטחון ובטיחות בחדר האמבטיה. רב -תפקוד : השתמש בברים אחיזים בטיחותיים בחדר האמבטיה, במטבח, לאורך מדרגות או בחדר הכביסה למניעת נפילות נוספת, במיוחד לנכות, קשישות, נשים בהריון וילדים. לא רק להחיל לשימוש כבר תפיסת מקלחת אמבטיה, אלא גם יכול להחזיק בגדים, מגבת וכו '. מרגיש בנוח : קוטר צינור 35 מ"מ, המתאים לאחיזת חלקיקים נגד החלקה על משענת היד, האחיזה הרטובה אינה מחליקה. קל להתקנה : על קירות האמבטיה, במיוחד לאישה בהריון, קשישה, מוגבלות, לאחר ניתוח או אנשי ניידות מושפעים, מונעים מהם להחליק או ליפול. עוזר טואלט : בר תפיסת שירותים זה אידיאלי לקשישים, נכים, ואלה שחוזרים מניתוח לעצמאות, ביטחון ובטיחות בחדר האמבטיה. רב -תפקוד : השתמש בברים אחיזים בטיחותיים בחדר האמבטיה, במטבח, לאורך מדרגות או בחדר הכביסה למניעת נפילות נוספת, במיוחד לנכות, קשישות, נשים בהריון וילדים. לא רק להחיל לשימוש כבר תפיסת מקלחת אמבטיה, אלא גם יכול להחזיק בגדים, מגבות וכו '. נירוסטה + ניילון פלסטיקה : 28 ס"מ, 38 ס"מ, 48 ס"מ, 58 ס"מ, 68 ס"מ, 78 ס"מ (6-אופציות) צבע : לבן, התקנה צהובה : תיבת קידוח מכילה 1 סרגל אחיזה, אריזות ברגים : עקב מדידה ידנית, אנא אפשר כמות קטנה של שגיאות כדי ההגדרות של המסך וההגדרה של פיקסלים של צג, הצבע בפועל של המוצר עשוי להיות מוצרים שונים במקצת גם צריכים את שלך, כדי להבטיח שהמוצרים חלקים ונקיים, מומלץ לנקות אותם באופן קבוע. ישנם מוצרים טובים רבים בחנות שלנו, אתם מוזמנים להיכנס לחנות כדי לבחור אם יש לכם שאלות, אנא צרו איתנו קשר.

המאפיינים האחרים

Material:
Stainless Steel + Nylon Plastic
Size:
28Cm,38Cm,48Cm,58Cm,68Cm,78Cm(6-Options)
Colour:
White,Yellow
Installation:
Drilling
Box Contains:
1 X Grab Bar,Screws Pack:
Notes:
Due to Manual Measurement, Please Allow a Small Amount of Error:
Due to the Settings of the Monitor and the Definition of Monitor Pixels, the Actual Color of the Product May Be Slightly Different:
Good Products Also Need Your, to Ensure That the Products Are Smooth and Clean, It is Recommended to Clean Them Regularly.:
There Are Many Good Products in Our Store, You Are Welcome to Enter the Store to Choose:
If You Have Any Questions, Please Contact Us :

הצעות דומות