חתונה פרח סל, חתונה יד סל סט פרח סל נושא טבעת כרית רומנטי קל משקל אלגנטי סל לחתונה ספקי צד טקס בית יום נישואים,
משופץ

חתונה פרח סל, חתונה יד סל סט פרח סל נושא טבעת כרית רומנטי קל משקל אלגנטי סל לחתונה ספקי צד טקס בית יום נישואים,

ILS 24.60

בחנות

עדין ומקסים הואיל : מעוצב בצורה מקצועית, זה ייחודי בצורת פרח סל הוא בלעדי חתונה פריטעם יפה לבן פרח סל עם כרית. זה האבזר המושלם לחתונה שלך. זה גם מתנה יפה עבור השושבינות או פרח בנות. קיר תלוי אחסון תיבת עץ בית מפתח אחסון מתלה קיר ח. איכות חומר : את כפרי פרח ילדה סלי עשויים אמין בד חומר, בלאי עמיד, קל במשקל ובצורה טובה, לא פיצול, להתקלף ולשבור, משטח חלק נוגע נוח ורך, תמיכה אתה ארוך זמן שירות וו מנעול מפתח אחסון מתלה. להוסיף אווירה נעימה : אתה יכול להשתמש עדין פרח סל לפזר את עלי כותרת על מעבר לברך שלך חתונה עם פוריות שפע רומנטי ואושר.את פשוט וחמוד חתונה פרח סלי יהיה להוסיף קסם לחתונה שלך. רב-פונקציה : יותר מאשר רק כפרי מקורה וחיצוני אדניות, אלה הם פשוט אחסון פתרון לסידור איפור מברשות, קרמים, רחצה, כלי בישול, חשמל, או כל דבר שצריך אחסון.עם משמעות ייחודית, סל הפרחים הוא סמל של מזל טוב וסמל של אהבה. מתנה אידיאלית : מתנה גדולה מזכרת פריטים, מתאים לסיום, אירועים, מסיבה ואירועים מיוחדים אחרים. זה פרח ילדה סל הוא קישוט מושלם עבור טקס החתונה שלך, להוסיף קסם לחתונה שלך ולהפוך שלך חתונה רומנטי ופיוטי. מפרט : סוג פריט : פרח סלחומר : בדצבע : לבןמשקל : כ.8 אוזבסק גודל : כ. 20 על 17 סנטימטר / 7.7 אינץ ' גודל כרית : בערך. 18 על 18 סנטימטר / 7.1 מטרה : להתכונן לחתונה המושלמת שלך, לבצע את החובה הקדושה והרומנטית ביותר. מתאים שונים חתונה נושאים, מקורה וחיצוני חתונות, חוף חתונות. את יפה לבן פרח סלי הם עבור הילדה הקטנה לשימוש בחתונה. לעזור לך להכין אמיתי מעבר לחתונה שלך.רשימת חבילה : 1 סל פרחים 1 כרית הערה : 1. בבקשה לאפשר 1-2 סנטימטר שגיאה בשל מדידה ידנית. תודה על ההבנה שלך. צגים אינם מכוילים אותו, צבע פריט מוצג בתמונות עשוי להיות מראה מעט שונה מהאובייקט האמיתי. בבקשה לקחת את אחד אמיתי כסטנדרט.

המאפיינים האחרים

Item Type:
Flower Basket
Material:
Fabric
Color:
White
Weight:
Approx. 221g / 7.8oz
Basket Size:
Approx. 20x17cm / 7.9x6.7in
Pillow Size:
Approx. 18x18cm / 7.1x7.1in
Purpose:
To prepare for your perfect wedding, to undertake the most sacred and romantic duty. Suitable for various wedding themes, indoor and outdoor weddings, beach weddings. The beautiful white flower baskets are for the little girl to use at the wedding. Help you prepare a real aisle for your wedding.
Package List:
1 x Flower Basket1 x Pillow
Note:
1. Please allow 1‑2cm error due to manual measurement. Thanks for your understanding.2. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.

הצעות דומות