טלפון, וינטג 'קווי משרד ביתי טלפון עתיק ברונזה בהגדרה גבוהה שיחה כפתור גדול עם חיווט בארהב/בריטניה
משופץ

טלפון, וינטג 'קווי משרד ביתי טלפון עתיק ברונזה בהגדרה גבוהה שיחה כפתור גדול עם חיווט בארהב/בריטניה

ILS 0.67

בחנות

טטלפון Vintag העשוי מחומר ידידותי ל- ABS באיכות גבוהה, תחושת יד חסון ועמידה, טובה מבלי לאבד תכונות Vintag בהגדרה גבוהה שיחה איכות, טלפון משרדי באמצעות שבב חכם קולי מובנה ומערכת אנטי -אינטרפורמציה כדי להפחית את הרעש, 100% העברת הקול שלך. כפתור גדול וברור, טלפון קווי מעוצב עם לוח מקשים גדול של מספר גדול, יכול לזהות בבירור ולא צריך לדאוג לראות כפתורים ברורים. מוצר מועדף למשרד הביתי, איכות צליל בהגדרה גבוהה, אות יציב, סגנון Vintag מקל על השיחה. טלפון בית משפט ישן, סגנון וינטאג, עם רינגטון, משרד ביתי חיוני. דוגמנות וינטג 'סגנון עתיק, מרענן, בחירת חומרים, תחושת יד מצוינת (עם קו בריטי + קו אמריקאי), לא צריכים לדאוג לגבי חוסר התאמה של קו טלפון של המשתמש, אפשרויות נוספות זמינות ברחבי העולם. טטלפון Vintag העשוי מחומר ידידותי ל- ABS באיכות גבוהה, תחושת יד חסון ועמידה, טובה מבלי לאבד תכונות Vintag. בהגדרה גבוהה שיחה איכות, טלפון משרדי באמצעות שבב חכם קולי מובנה ומערכת אנטי -אינטרפורמציה כדי להפחית את הרעש, 100% העברת הקול שלך. כפתור גדול וברור, טלפון קווי מעוצב עם לוח מקשים גדול של מספר גדול, יכול לזהות בבירור ולא צריך לדאוג לראות כפתורים ברורים. מוצר מועדף למשרד הביתי, איכות צליל בהגדרה גבוהה, אות יציב, סגנון Vintag מקל על השיחה. טלפון בית משפט ישן, סגנון וינטאג, עם רינגטון, משרד ביתי חיוני. דוגמנות וינטג 'סגנון עתיק, מרענן, בחירת חומרים, תחושת יד מצוינת (עם קו בריטי + קו אמריקאי), לא צריכים לדאוג לגבי חוסר התאמה של קו טלפון של המשתמש, אפשרויות נוספות זמינות ברחבי העולם. מפרט : מצב : 100% חדש לגמרי סוג : וינטג 'טלפוני חומר : ABSMAIN גוף צבע : עתיק ברונזנומם פונקציית אחסון : yscaller זיהוי : פונקציה Noventual : No Antique טלפון, פונקציה טלפונית קולית משקל : בערך. טיפול 712 GTELEPHONE : אל תושפע מהטמפרטורות הקיצוניות ביותר כדי לנתק את הטלפון מהשקע לפני ניקוי המשטח רק עם מטלית לחה. אל תשתמש בחוסם ואל תספג את הטלפון שלך במים. יש לחבר בין מקלטים של קשב ויתור על כבל קשב לינה עם כבל מכווץ עם קצה אחד מוכנס למקלט והקצה השני מוכנס לבסיס. השתמש בכבל עם השקע המסומן במקלט. חיבור נכון על ידי האזנה לצליל החיוג למשך מספר שניות דרך המכשיר של הטלפון הנייד שלך. כאשר נשמע צליל החיוג, הטלפון יכול אוספונה תכונות : 0-9, * ו- #- רשימת מקשי חיוג רשימת : 1 x ידני 1 x בסיס טלפון 1 x מקלט טלפון כבל חיבור מקלט.

המאפיינים האחרים

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Vintage Telephone
Material:
ABS
Main Body Color:
Antique Bronze
Number Storage Function:
Yes
Caller Identification:
No
Visual Function:
No
Antique Telephone, Voice Telephone Function:
Weight:
Approx. 712g
Telephone care:
Don't be affected by extreme temperatures:
Best to unplug the phone from socket before cleaning:
Cleaning the surface just with damp cloth. Do not use blocker and do not soak your phone in water.:
Install:
Pay attention:
Telephone receivers should be connected using a crimped cable with one end inserted into the receiver and the other end inserted into the base. Use the cable with the socket marked with the receiver.:
2) Connect the telephone power supply (cable) to the socket marked with TE cable on the base and plug:
The other end goes into your phone supply:
After you plug the phone into the socket, check for proper connection by listening to the dial sound for a few seconds through the handset of your mobile phone. When the dial sound is heard, the telephone can use:
Phone features:
0-9, * and #- dial keys
Package List:
1 x Manual :
1 x Telephone Base:
1 x Telephone Receiver:
1 x Telephone American Wiring:
1 x Telephone British Wiring(Random Color):
1 x Telephone Receiver Connecting Cable:

הצעות דומות