סידרי שיק-צ 'אט שפתונים נוזליים מרובי כרום, שיק-צ' אט עם שפתונים נוזליים מרובי כרום
משופץ

סידרי שיק-צ 'אט שפתונים נוזליים מרובי כרום, שיק-צ' אט עם שפתונים נוזליים מרובי כרום

ILS 77.00

בחנות

שפתון נוזלי רב-צבעוני בצבע 6 : הוספת צבע נוצץ היא דרך נהדרת להחליף את מראה האיפור שלך, ותוכל לקחת אותו צעד קדימה בעזרת החלקה של השפתון הנוזלי הרב-כרום זה הוא מציע ססגוניות הסטה, כרום-כמו אפקט כי הוא פשוט מסנוור, זה יגרום ראשי תור!. אפקט שינוי צבע מהפנט : השפתונים הנוזליים מרובי הכרום של שיק-צ ' אט מציעים גוון רב-צבעוני ומפנה ראש שעובר מצבע מהפנט אחד למשנהו. שעונים כמו משמרות צבע כרומטי כאשר אתה מסובב את הראש או כפי שהוא תופס את האור!. איפור רב תכליתי רב-תכליתי : שפתון נוזלי רב-כרום הוא סופר תכליתי. אתה יכול להשתמש בו כשפתון וצללית נוזלית כדי להוסיף עומק דרמטי ומראה רב ממדי לאיפור העיניים שלך. קל לשימוש ועמיד לאורך זמן : הנוסחה העמידה לאורך זמן של שפתון זה לשינוי צבע רב-צבעוני מתהדרת במריחת החלקה קלה וגימור ללא קמטים-מושלם אם אתה מתחיל למראה כרומטי. ברגע שהוא מתייבש, הוא לא יזוז כל היום או הלילה. היקף היישום : רב תכליתי יכול לשמש עבור צלליות, פנים, ציפורניים, וכו'. תיבה אחת יכולה לשמש למטרות רבות. ניתן למרוח אותו גם על מראה איפור שונה כדי להעניק לך מראה קורן. שיק-לשוחח רב כרום נוזל שפתונים, שיק-לשוחח רב כרום נוזל שפתונים תכונות : 1. מבריק, נצנצים, עמיד למים 2. טבעי גבוהה פיגמנט, שמר, קל ללבוש 3. לאורך זמן, עמיד למים וסקסי 4. איפור יומי, איפור חג, איפור מסיבה, איפור מקצועי 5.מיזוג ללא התקבצות.להשתמש כמו שפתון צלליות מפרט : אנשים ישימים : כללי סוג עור : רגיל תוכן נטו : 3 מ ל/0.105 פל עוז חיי מדף : 3 שנים אופן שימוש : להחיל את רב כרום שפתון נוזלי כמו שהיית רגיל שפתון נוזלי. כצללית, מרחו אותה על המכסים ממש מעל הריסים, ואז ערבבו אותה בקפל. חבילה כוללת : 1/3/6 יחידות שיק-צ ' אט שפתונים נוזליים מרובי כרום הערה : 1. צבעי בד בפועל עשויים להיות מעט שונים מצבעים באינטרנט בשל תצוגת מחשב שונה ובהירות אור. בבקשה לאפשר 1-3 סנטימטר שונה עקב מדידה ידנית,תודה (1 סנטימטר=0.39 אינץ, 1 אינץ=2.אם אתה נתקל בבעיות בעת רכישה ושימוש במוצרים שלנו, אנא פנה אלינו בזמן, אנחנו נשרת אותך 24 שעות.

המאפיינים האחרים

Applicable People:
General
Skin Type:
Normal
Net content:
3ml/0.105Fl Oz
Shelf life:
3 years
How to use:
Apply the Multi Chrome Liquid Lipstick as you would a regular liquid lipstick.:
As an eyeshadow, apply it to the lids just above the lashes, and then blend it into the crease.:
Package includes:
1/3/6pcs x Chic-Chat Multi-Chrome Liquid Lipsticks:
Note:
1. Actual fabric colors may be slightly different from online colors due to different computer display and light brightness.:
2. Please allow 1-3cm differs due to manual measurement, thanks (1 cm=0.39 inch,1 inch=2.54 cm):
3.If you encounter any problems when buying and using our products, please contact us in time, we will serve you 24 hours. :

הצעות דומות