קיר מתלים של סיר ימירט רכוב, עם מוט מגבות ועציצים מחבתות מארגן מכסים, מדפים תלויים כלי בישול מטבח
משופץ

קיר מתלים של סיר ימירט רכוב, עם מוט מגבות ועציצים מחבתות מארגן מכסים, מדפים תלויים כלי בישול מטבח

ILS 24.19

בחנות

מושלם לייבוש ואחסון כלי מטבח עם ווים, המשמש גם כמחזיק מכסה סיר או מחזיק כלים עיצוב רב -תכליתי, המתאים לתליית כלי הבישול במטבח, או לאחסון מגבות בחדר אמבטיה, או לאחסן כלי יד במוסך ובמרתף. נירוסטה באיכות גבוהה מבטיחה עמידות חסינת חלודה ועמידה בפני שריטות, קלה לניקוי וניתן למחוק אותה בבד ללא פירוק. ניתן להרכיב קל להרכבה, ניתן להרכיב תוך 20 דקות עם חומרת הרכבה, יציב מספיק עבור עד 60 קילוגרמים לאחסון כלי מטבח. עיצוב חילופי בחלל, משחרר את משטחי השיש שלך, מה שהופך את כל הכלים בתוך הגעה נוחה ומציעים תחושה של אחסון לינארי. מושלם לייבוש ואחסון כלי מטבח עם ווים, המשמש גם כמחזיק מכסה סיר או מחזיק כלים. עיצוב רב -תכליתי, המתאים לתליית כלי הבישול במטבח, או לאחסון מגבות בחדר אמבטיה, או לאחסן כלי יד במוסך ובמרתף. נירוסטה באיכות גבוהה מבטיחה עמידות חסינת חלודה ועמידה בפני שריטות, קלה לניקוי וניתן למחוק אותה בבד ללא פירוק. ניתן להרכיב קל להרכבה, ניתן להרכיב תוך 20 דקות עם חומרת הרכבה, יציב מספיק עבור עד 60 קילוגרמים לאחסון כלי מטבח. עיצוב חילופי בחלל, משחרר את משטחי השיש שלך, מה שהופך את כל הכלים בתוך הגעה נוחה ומציעים תחושה של אחסון לינארי. מפרט : תנאי : 100% סוג חדש לגמרי סוג : חומר מדף תלוי קיר : 304 פלדת נירוסטה : כפי שמוצג בתמונות : כ- 40 ס"מ/15.7 משקל : משטחי השיש שלך, מה שהופך את כל הכלים בהגעה קלה ומציעים תחושה של אחסון ליניארי. רשימת חבילות : 1 x מדף תלוי קיר 4 x בורג 4 x בורג הרחבה 4 x gashet4 x capnote : 1. אנא אפשר שגיאה של 1-2in עקב מדידה ידנית. תודה על ההבנה שלך . המסכים אינם מכוילים זהים, צבע הפריט המוצג בתמונות עשוי להראות מעט שונה מהאובייקט האמיתי. אנא קח את האמיתי כסטנדרט.

המאפיינים האחרים

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Wall Hanging Shelf
Material:
304 Stainless Steel
Color:
As shown in the picture
Size:
Approx.40cm/15.7in
Weight:
Approx.367g~457g/12.9oz~16.1oz
Application:
Space-saving design, frees up your countertops, making all the utensils within easy reaching and offering the feel of linear storage.
Package List:
1 x Wall Hanging Shelf4 x Screw4 x Expansion Screw4 x Gasket4 x Cap
Note:
1. Please allow 1‑2in error due to manual measurement. Thanks for your understanding.2. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.

הצעות דומות