ארון תרופות לאמבטיה מנירוסטה, לשימוש בסביבות רטובות / יבשות מראה קיר עם ארון אחסון לאיפור / גילוח או הרכבה על פני השטח, גודל:
משופץ

ארון תרופות לאמבטיה מנירוסטה, לשימוש בסביבות רטובות / יבשות מראה קיר עם ארון אחסון לאיפור / גילוח או הרכבה על פני השטח, גודל:

ILS 77.10

בחנות

שטח אחסון נוסף - - - אם אין לך מספיק שטח אחסון, זה מראה ארון הוא אופציה מושלמת בשבילך עם קיר רכוב עיצוב, את ארון יכול לחסוך שטח הרצפה שלך. מודרני ותמציתי מראה-את עיצוב של אמבטיה מראה ארון הוא ייחודי. זה הוא אידיאלי עבור אחסון מגבת, נייר רול וציוד אחר כדי לתת לך נקי אמבטיה. לא רק שהארון יכול להשתלב בצורה מושלמת בסגנונות קישוט שונים, אלא שהוא גם קישוט נהדר בחדר האמבטיה שלך. חסון ועמיד מבנה - - - עשוי באיכות גבוהה נירוסטה, את ארון אמבטיה עם מראה יכול גם לספק ארוך זמן שירות עבור המשפחה שלך.מתאים לח אמבטיה וטמפרטורה גבוהה סביבות על מרפסות. אבטחה וקל לשימוש - - - למעלה נסתרת אחסון ארון, לא רק יכול להגן על פרטיות, אבל גם למנוע לחות ואבק. תחתון פתוח אחסון תא עבור פריטים בשימוש תכוף עבור גישה קלה יותר. קל להרכיב ולתחזק-זה ארון אמבטיה צריך להרכיב בעצמך. תחת הדרכתו של מדריך נקי, אתה יכול להרכיב אותו בקלות ובמהירות. עם משטח חלק ושטוח, ארון אחסון זה קל לניקוי. מה אם אין לך מספיק אחסון, ארון המראה הזה הוא האפשרות המושלמת שלך.את חילוף קיר שטח בחדר האמבטיה שלך, מטבח ועם זה אמבטיה ארון תרופות. פנים מדפים עם 2 שכבה גבהים יכול להכיל פריטים בגדלים שונים ולשמור לך דברים הרחק לחות ואבק.היכונו לשגרת הבוקר שלכם תוך שמירה על הכל מאורגן מאחורי הדלת, עם 3 מפלסים של חלל פנימי מרווח לאיפור, מוצרי טיפוח בגבהים שונים.את קיר ארון תרופות מגיע עם קלאסי צבע גבוהה-איכות חומר כדי להיות מעורבב לתוך כל עיצוב הבית. הוא כולל פונקציה עבור זרימת אוויר, מים עמיד ולח הוכחה.את חילוף קיר שטח בחדר האמבטיה שלך, מטבח ועם זה אמבטיה ארון תרופות. פנים מדפים עם 2 שכבה גבהים יכול להכיל פריטים בגדלים שונים ולשמור לך דברים הרחק לחות ואבק.מפרט : שם : מראה בחדר אמבטיהחומר : נירוסטה, בהבחנה גבוהה פיצוץ הוכחה מראהגודל : 50 * 13 * 75 סנטימטר / 19.5 אינצים60 * 13 * 75 סנטימטר / 23.5 אינצ ' ים שכבות פנימיות : 3 מדפים שיטת התקנה : תליית קיר השתמש בחלל : חדר אמבטיה, חדר שינה, כניסה רשימת אריזה : ארון תרופות איקס 1, אביזרי התקנהשים לב : אנו מוכרים רק ארונות מראה, למעט אחרים.בשל מדידה ידנית, יהיה שגיאה של 2-3 סנטימטר, בבקשה להבין.אם יש לך שאלות על המוצר, אנא פנה אלינו ואנחנו נענה לך בזמן.

המאפיינים האחרים

Name:
bathroom mirror cabinet
Material:
Stainless steel, high-definition explosion-proof mirror
size:
50*13*75cm / 19.7*5.1*29.5 inches:
60*13*75cm / 23.6*5.1*29.5 inches:
Internal layers:
3 shelves
Installation method:
wall hanging
Use space:
bathroom, bedroom, entrance
packing list:
Medicine cabinet x1, installation accessories:
Notice:
We only sell mirror cabinets, excluding others.:
Due to manual measurement, there will be an error of 2-3cm, please understand.:
If you have any questions about the product, please contact us and we will reply you in time. :

הצעות דומות