IKTCH 30 אינץ 'טווח מכסה המנוע שחור, 900 CFM מפלדת אל חלד מכסה אוורור, מכסה המנוע של צינורות/ללא צינורות מכסה טווח מובנה.
משופץ

IKTCH 30 אינץ 'טווח מכסה המנוע שחור, 900 CFM מפלדת אל חלד מכסה אוורור, מכסה המנוע של צינורות/ללא צינורות מכסה טווח מובנה.

ILS 63.50

בחנות

【מכסה המנוע של טווח IKTCH הכנס 30 אינץ '】 מכסה המנוע של טווח הכנס עם 900 CFM, 4 מחוות מחוות לחישה מאוורר פליטה, מסיר ביעילות עשן וריחות אתה יכול לשלוט במכסה אוורור נירוסטה לנירוסטה עם לוח חישת מחווה ומגע בקרה, כדי להפוך את הבישול לנוח יותר. 【קל לשליטה】 מסך דיגיטלי אינטליגנטי מציג את מצב העבודה הנוכחי של מכסה המנוע, כולל בהירות LED מתכווננת של 2 x 3 W, מאוורר פליטה מחווה של 4 מהירות וטיימר של 1-15 דקות. כפתורי הפעלה עצמאיים וחכמים מבטיחים שכל הפקדים נמצאים בהישג יד. 【אוורור יעיל ללא עודף רעש】 הכולל יניקה סטנדרטית ועוצמתית גבוהה, תוספת מכסה המנוע של טווח ההמרה ללא צינורות כללה פילטר פחמן שומר על שקט ונוח לאוזניים אנושיות בו זמנית. עם פעולה של 40d B לחישה על לוח לחישה במהירות נמוכה ו 65d B במהירות גבוהה, תוכלו ליהנות ממוזיקה בזמן הבישול. 【עיצוב מסוגנן ועמיד】 מכסה האוורור למטבח נירוסטה משלב בלפל פתיחת זכוכית מחוסמת ו -2 יח 'רשת אלומיניום נשלפת לסינון כדי להסיר ולשטוף בקלות. מכסה המנוע הטווח הוא לא רק מסוגנן אלא גם מוצק ועמיד. ניתן לנקות באופן קבוע את מסנני האלומיניום הבטוחים למדיח הכלים באופן קבוע לתחזוקה קלה. 【הכל לשביעות רצונך】 IKTCH מציע אחריות לחמש שנים לוודא שאתה מרוצה לחלוטין מהמוצר שלנו. אם אתה נתקל בבעיות כלשהן, אנא צור קשר עם צוות התמיכה המקצועי של הלקוחות שלנו לקבלת סיוע בכל עת. אנו מוכנים לעזור לך. 【מכסה המנוע של טווח IKTCH הכנס 30 אינץ '】 מכסה המנוע של טווח הכנס עם 900 CFM, 4 מחוות מחוות לחישה מאוורר פליטה, מסיר ביעילות עשן וריחות. אתה יכול לשלוט במכסה אוורור נירוסטה לנירוסטה עם לוח חישת מחווה ומגע בקרה, כדי להפוך את הבישול לנוח יותר. 【קל לשליטה】 מסך דיגיטלי אינטליגנטי מציג את מצב העבודה הנוכחי של מכסה המנוע, כולל בהירות LED מתכווננת של 2 x 3 W, מאוורר פליטה מחווה של 4 מהירות וטיימר של 1-15 דקות. כפתורי הפעלה עצמאיים וחכמים מבטיחים שכל הפקדים נמצאים בהישג יד. 【אוורור יעיל ללא עודף רעש】 הכולל יניקה סטנדרטית ועוצמתית גבוהה, תוספת מכסה המנוע של טווח ההמרה ללא צינורות כללה פילטר פחמן שומר על שקט ונוח לאוזניים אנושיות בו זמנית. עם פעולה של 40d B לחישה על לוח לחישה במהירות נמוכה ו 65d B במהירות גבוהה, תוכלו ליהנות ממוזיקה בזמן הבישול. 【עיצוב מסוגנן ועמיד】 מכסה האוורור למטבח נירוסטה משלב בלפל פתיחת זכוכית מחוסמת ו -2 יח 'רשת אלומיניום נשלפת לסינון כדי להסיר ולשטוף בקלות. מכסה המנוע הטווח הוא לא רק מסוגנן אלא גם מוצק ועמיד.

המאפיינים האחרים

הצעות דומות