GIMBAL GRIP, אביזרי WEEBILL 2, אביזרי צילום אחרים, ידית GIMBAL GRIP כף יד לכידון כף יד למייצב מעבדת ZHIYUN WEEBILL
משופץ

GIMBAL GRIP, אביזרי WEEBILL 2, אביזרי צילום אחרים, ידית GIMBAL GRIP כף יד לכידון כף יד למייצב מעבדת ZHIYUN WEEBILL

ILS 1.00

בחנות

מעוצב עם חורי בורג 1/4 ו- 3/8, ניתן להרחיב אביזרים שונים על המייצב, כגון צג, מיקרופון, מילוי אור וכו ' נייד, נוח לשימוש. קל משקל, קל לנשיאה. פשוט ומעשי, מותקן על המייצב, מצלם וידאו יותר חוסך עבודה וללא יד. נייד, נוח לשימוש. מיועד למעבדת Zhiyun Weebill או לציוד הצילום שלה עם 1/4 חור בורג . מעוצב עם חורי בורג של 1/4 ו- 3/8, ניתן להרחיב אביזרים שונים על המייצב, כגון צג, מיקרופון, מילוי אור וכו '. פשוט ומעשי, מותקן על המייצב, צילום וידאו יותר וידאו חיסכון בעבודה וללא יד. נייד, נוח לשימוש . קל משקל, קל לנשיאה. מפרט : תכונות : מיועד למעבדת Zhiyun Weebill או ציוד הצילום שלה עם חור בורג 1/4. מעוצב עם חורי בורג 1/4 ו- 3/8, ניתן להרחיב אביזרים שונים על המייצב, כגון צג, מיקרופון, מילוי אור וכו '. פשוט ומעשי, מותקן על המייצב, צילום וידאו יותר וידאו חיסכון בעבודה, ואין יד. ניתן להבחין, נוח לשימוש. משקל זורם, קל לנשיאה. מפרט : מצב : 100% מותג חדש חומר : משקל סגסוגת אלומיניום : בערך.0in רשימת חבילות : 1*מטפל בגימבל גריפנוטה : אנא שימו לב שהסוג החדש והסוג הישן של מוצר זה יישלחו באופן אקראי, וודאו שלא יהיה לכם אכפת לפני שתזמינו. מומלץ ללקוחות לאשר אם מפרטי השרשור תואמים לפני הרכישה.

המאפיינים האחרים

Features:
Designed for Zhiyun Weebill Lab or its photographic equipment with 1/4 screw hole.:
Designed with multiple 1/4 and 3/8 screw holes, various accessories can be extended on the stabilizer, such as monitor, microphone, fill light,etc.:
Simple and practical, installed on the stabilizer, shooting video more labor-saving, and no hand.:
Portable, convenient to use.:
Lightweight, easy to carry.:
Specifications:
Condition:
100% Brand New
Material:
Aluminum Alloy
Weight:
Approx. 131g / 4.6oz
Size:
Approx. 14*2.5*2.5cm / 5.5*1.0*1.0in
Package list:
1 * Handle Gimbal Grip:
Note:
Please note that the new type and old type of this product will be sent randomly, and make sure you will not mind before ordering.:
It is recommended that customers confirm whether the thread specifications match before purchasing.:

הצעות דומות