כדור שורש כף היד GLJ, התרגיל עצמיות של ציוד אימוני כוח זרוע שורש כף היד, ציוד אימוני כוח, גירוסקופי, לעצמות ושרירי
משופץ

כדור שורש כף היד GLJ, התרגיל עצמיות של ציוד אימוני כוח זרוע שורש כף היד, ציוד אימוני כוח, גירוסקופי, לעצמות ושרירי

ILS 3.00

בחנות

☞ [תכונת התחלה אוטומטית] : קל להתחיל, אין צורך בסוללות, התחל עם האצבעות שלך וככל שאתה מסתובב מהיר יותר, כך אתה מקבל יותר כוח ☞ [תדר סיבוב לשליטה, דיכאון יותר] : ככל שפרק כף היד מסתובב מהר יותר, כך כוח ההשפעה חזק יותר, ולהיפך, מבנה הרצועה הפנימי בהשראת עצמי הוא אופטימיזציה, פועל חלק יותר, רעש נמוך יותר ומשחק בצורה חלקה יותר. ☞ [כדור מחוספס] : ליבת ציפוי ציפוי אבץ, המשקל יציב בינוני, לא נוח, יפה ועמיד, מובטחת איכות. ☞ [הגנה על רצועת שורש כף היד, ניידות ובטיחות] : ללבוש רצועת שורש כף יד מיוחדת בעת השימוש בה כדי למנוע כוח מופרז לטיסת מהירות הליבה, וזה בטוח יותר. ☞ [אור מובנה] : ככל שמהירות הליבה גדלה, צבע הרצועה הפולטת אור בפנים גם זוהר, מה שהופך את האימון למעניין יותר. מאמן חוזק אחיזה מועיל מאוד לגולף, טניס, טיפוס, רכיבה על אופניים, כדורסל, קריקט, אומנויות לחימה ועם שיפור ביצועי משחק עבור פסנתרנים, מתופפים וגיטריסטים. מפרט : חומר עיקרי : גומי סיליקון, סגסוגת אבץ, פוליקרבונט, פוליפרופילנזז : 70 X 70x 55 מ"מ ניצבים : כדור שורש כף היד, רצועת שורש כף היד כיצד להשתמש : 1. דחף את אגודלי שתי הידיים לכיוון חץ מרכז הכדור עד שההתנגדות גדולה ומרכז הכדור לא יכול להתגלגל . משחרר במהירות את ליבת הכדור באגודל של שתי הידיים, והפוך את הכדור ליד היד 3. לאחר שהרגיש את הכדור מסתובב, מניף את הכדור משמאל לימין בצורה דמוית מעגל כדי לסובב לאט את כדור שורש כף היד, וניתן להגדיל את המהירות עם שירות האינרציה : 1. אם אתה זקוק לסגנונות נוספים, אנא לחץ על המוצרים האחרים שלנו כדי למצוא את הסגנון שאתה רוצה . אם יש לך שאלות לפני או אחרי הרכישה שלך, אנא אל תהסס לפנות אלינו.

המאפיינים האחרים

Main material:
Silicone rubber, zinc alloy, polycarbonate, polypropylene
Size:
70x 70x 55mm
Contains:
wrist ball,Wrist strap
☞☞ How to use:
1. Push the thumbs of both hands in the direction of the arrow of the center of the ball until the resistance is large and the center of the ball cannot roll.:
2. Quickly release the core of the ball with the thumbs of both hands, and turn the ball by the hand:
3. After feeling the sphere rotates, swing the ball from left to right in a circle-like way to slowly rotate the wrist ball, and the speed can be increased with the inertia:
☞☞ Service:
1. If you need more styles, please click our other products to find the style you want.:
2. If you have any questions before or after your purchase, please do not hesitate to contact us. :

הצעות דומות