תוספת מדף לארון מטבח, 3 חתיכות תבלינים קטנים מפלסטיק מתלה מתקף מדף מדף מדף מדף מארון מקורב יכול לנקז
משופץ

תוספת מדף לארון מטבח, 3 חתיכות תבלינים קטנים מפלסטיק מתלה מתקף מדף מדף מדף מדף מארון מקורב יכול לנקז

ILS 69.30

בחנות

חומר חזק - בחרנו בפלסטיק PP עם אפקט עמיד ועמיד בלאי לכן המדף יציב ומסוגנן. זה אחד מאביזרי המטבח הטובים ביותר שיש שם והוא מוכן לשימוש מייד. שטח אחסון נוסף - מדפי ארונות מטבח מעשיים יכולים ליצור שטח אחסון רב יותר. זו בחירה אידיאלית לאחסון כלי מטבח קטנים או גאדג'טים אחרים. עיצוב ניקוז - עם עיצוב חלול ייחודי, הוא יכול לנקז מים על הכיור. אתה לא רוצה להסתיר את המדפים המקסימים האלה בארונות. כמובן שתוכלו להשתמש בהם גם על הדלפק כדי להוסיף ברק למטבח שלכם. גודל אידיאלי - גודל המדף הזה הוא 40 ס"מ * 14 ס"מ * 4. הם יכולים לספק את החלל הדרוש לך בכל מקום במטבח, גדול או קטן. מארגן ארונות מטבח בשימוש נרחב לא רק נראה נהדר במטבח, הוא גם מתאים מאוד לשימוש בחדרים אחרים ללא התקנה. חומר חזק - בחרנו בפלסטיק PP עם אפקט עמיד ועמיד בלאי. לכן המדף יציב ומסוגנן. זה אחד מאביזרי המטבח הטובים ביותר שיש שם והוא מוכן לשימוש מייד. שטח אחסון נוסף - מדפי ארונות מטבח מעשיים יכולים ליצור שטח אחסון רב יותר. זו בחירה אידיאלית לאחסון כלי מטבח קטנים או גאדג'טים אחרים. עיצוב ניקוז - עם עיצוב חלול ייחודי, הוא יכול לנקז מים על הכיור. אתה לא רוצה להסתיר את המדפים המקסימים האלה בארונות. כמובן שתוכלו להשתמש בהם גם על הדלפק כדי להוסיף ברק למטבח שלכם. גודל אידיאלי - גודל המדף הזה הוא 40 ס"מ * 14 ס"מ * 4. הם יכולים לספק את החלל הדרוש לך בכל מקום במטבח, גדול או קטן. מארגן ארונות מטבח בשימוש נרחב לא רק נראה נהדר במטבח, הוא גם מתאים מאוד לשימוש בחדרים אחרים ללא התקנה. מפרט : תוספת מדף לארון מטבח חומר : PPCOLORS : לבן, ירוק, בלוזז : 40 ס"מ * 14 ס"מ * משקל משקל : 155 גווינטיות : 3 מאפיינים : 1. מדף המטבח יכול להכיל את כל הפריטים במטבח כולו. שמור משקפיים, חבילות, מוצרי חווה, צלחות, סכו"ם, כלים וכו 'על מדף זה . שמור על ארונות המטבח מסודרים על ידי יצירת שטח אחסון בן שתי קומות. עם מארגן הארונות הניתן להרחבה וניתנים לערימה שלנו, תוכלו למיין כלי מטבח לפי המטרה והפונקציה . אם יש לך שאלות, אנא צור איתנו קשר. אנו נפתור את הבעיה עבורך בתוך חובב יום אחד עובד כולל : 3 * תוספת מדף עבור ארון המטבח הערה : 1. אנא אפשר שגיאה בגודל קטן עקב מדידה ידנית . בשל אפקטים של תאורה והגדרות הבהירות / ניגודיות של צג וכו ', גוון הצבע של התצלום והפריט בפועל יכול להיות שונה במקצת.

המאפיינים האחרים

shelf insert for kitchen cabinet:
Material:
PP
Colors:
white, green, blue
Size:
40cm * 14cm * 4.5cm
Weight:
155 g
Quantity:
3
Characteristics:
1. The kitchen shelf can hold all items in the entire kitchen. Keep glasses, packages, farm products, plates, cutlery, utensils, etc. on this shelf.:
2. Keep the kitchen cabinets tidy by creating a 2-story storage space. With our expandable and stackable cabinet organizer, you can sort kitchen utensils according to purpose and function.:
3. If you have any questions, please contact us. We will solve the problem for you within one working day:
Package includes:
3 * shelf insert for kitchen cabinet:
Warm note:
1.Please allow a little size error due to manual measurement.:
2. Due to lighting effects and monitor's brightness / contrast settings etc, the color tone of the photo and the actual item could be slightly different. :

הצעות דומות