טבעת נצחית - פלייסטיישן 2
משופץ

טבעת נצחית - פלייסטיישן 2

ILS 3.00

בחנות

שחק את הקוסם הצעיר קין במסע למצוא את טבעת הקסם האולטימטיבית בהרפתקה מפעילה תפקידים מרגשת זו להילחם במספרות בהמות ומצאו פריטים קסומים עתיקים כביכול קבורו מזמן. גרפיקה של מצולע משופרת מציעה נקודת מבט מצוינת בגוף ראשון של עולם תלת מימד מלא בדרקונים ואויבים ענקיים. כולל אפקטים אטמוספריים בזמן אמת כמו שעה ביום ומזג האוויר. תיאור המוצר כולל משחק ומקרה מקורי. לדיסק אולי יש כמה שריטות קטנות אך שום דבר שמשפיע על המשחק. מקרה עשוי להראות בלאי ממוצע מגיל ושימוש. כל משחקי Cassicgamestore נבדקים לפני שהם מכניסים למלאי. סקור את סימני הטבעת הנצחיים מהניסיון הראשון של התוכנה בז'אנר ה- RPG של Pay Station2 בגוף ראשון עבור ה- Play Station2. רצף הפתיחה של המשחק מתחיל בדמות הראשית - הרפתקן בשם קיין מורגן - הולך בארמון מוקף במים. הוא מבחין בחפץ זוהר על אחד הכן ומרים טבעת. דרקון מתנודד מיד מהשמיים ומתכונן לתקוף. קין מרים את זרועותיו גבוה מעל ראשו כדי להדוף אותו, והטבעת מפוצצת את הדרקון בכוח אדיר, ומשמידה אותו לחלוטין. כן, אתה תרצה להשיג יותר מהטבעות האלה. המשחק עצמו מתחיל בקריינות המציגה את הדמות קיין וסיפור רקע באמצעות סדרת תמונות שנמשכות בסגנון שמזכיר את האמנות של ימי הביניים. לאחר הקריינות אתה רואה את קין על סירת מפרש פונה לעבר אי. קין ואיש הסירות מתחילים בשיחה קצרה, שאתה מצפה להישמע לו מאז הקריינות הוצגה קול, אך למרבה הצער הם לא. במקום זאת אתה פשוט רואה דמויות פותחות את פיותיהן ומזיזות את שפתיהן כאשר טקסט הדיאלוג גולל בתחתית המסך. למרות כמה אפקטים קוליים חסרי דעות והיעדר קולי-אובר, פסקול המשחק אכן מצליח להציב מצב רוח ואווירה מתאימים של המשחק. טבעת נצחית פועלת בקצב מסגרת מהיר יותר מאשר מה- RPGs הקודמים של תוכנה בגוף ראשון (קינגס פילד, קינגס שדה II ומגדל הצללים), שנכנס פנימה של 15 עד 20 פריימים לשנייה. בהתחלה, התנועה שלך איטית יחסית, אך ברגע שאתה מקבל חפץ מיוחד מהבוס הראשון, אתה מסוגל לנוע מהר יותר, והשיעור הופך להיות משביע רצון. הגרפיקה בטבעת נצחית היא קפיצה מקודמי פלייסטיישן, אך עדיין יש מקום לשיפור. בהתחשב בכך שכמה מכותרות ה- PS האחרונות (כמו סיפור Vagrant) היו פלאים חזותיים, אי אפשר שלא לשים לב שהגרפיקה במשחק PS2 זה יכולה להיות טובה יותר. לדוגמה, הפרצופים ברבים מהדמויות פשוטים מאוד. מצד שני, הסביבות, אם כי לא מאוכלסות להפליא, עשויות באמת. המפל בתוך המערות והמעברים משעות היום לשקיעה למפל הלילה באמת למראה מרשים מאוד. הטעות הגדולה ביותר בגרפיקה של המשחק היא גילוי ההתנגשות. כאשר אויבים זורקים טילים כמו אבן או אפילו כישופי קסם, האינסטינקט שלך הוא להסתתר מאחורי קיר או חפץ כדי להימנע מפגיעה. לרוע המזל, כישופי טילים או קסם אלה עוברים קירות, כך שאתה עדיין נפגע מהם. אם שיחקת מ- RPGs הקודמים של התוכנה, יהיה לך רעיון כיצד משחק טבעת נצח - לרוב. המשחק משתמש בפרספקטיבה בגוף ראשון, ואתה, כקין, משתמש במגוון כלי נשק וקסמי קסם כדי להביס את האויבים שלך, אם כי יותר מהאחרונים מאשר הראשונים מכיוון שהנשק היחיד במשחק הזה הם חרבות ולא תבוא על הרבה מהם. במקום זאת, המשחק מתמקד יותר בשימוש בכישופים קסומים. אמנם היה לך מד עבור כלי נשק וגם לחשבי קסם בשדה קינג, אך רק לחשי קסם זמינים בטבעת נצחית. המד מציין את זמן הטעינה להטלת לחשים. ניתן להשיג כישופי קסם על ידי הצטיידות של עד עשר טבעות.

המאפיינים האחרים

הצעות דומות