Mxiaoxia משק בית מיני A4 מגרסת נייר דיילי שטר כספי יומי A4 נייר מגרסה ניידת בעבודת יד ניידת
משופץ

Mxiaoxia משק בית מיני A4 מגרסת נייר דיילי שטר כספי יומי A4 נייר מגרסה ניידת בעבודת יד ניידת

ILS 2.00

בחנות

תכונות : מגרסת היד מיועדת לנייר, שטרות, קבלות, פלסטיק PP וכו ', עמיד מגרסת נייר יד זו קטנה, קלה לנשיאה ולא הרבה מקום. בין אם אתם חותכים נייר מדפסת דקה או קרטון עבה יותר, זהו המגרסות הניידות הטובות ביותר בסביבה. הוא יכול להתמודד עם נייר דק ועבה כאחד. סילוק מידע לא מוגדר יכול להוביל להפרת אבטחה, אז מגרסה זו היא בחירה מצוינת עבורך לשמור על אבטחת מידע. הפוך ידנית את הידית לטחינת מוצרים, כל אחד יכול להשתמש בקלות. תוויות לשימוש במשרד, בבית הספר או המשפחתי. תכונות : מגרסת היד מיועדת לנייר, שטרות, קבלות, פלסטיק PP וכו ', עמיד. מגרסת נייר יד זו קטנה, קלה לנשיאה ולא הרבה מקום. בין אם אתם חותכים נייר מדפסת דקה או קרטון עבה יותר, זהו המגרסות הניידות הטובות ביותר בסביבה. הוא יכול להתמודד עם נייר דק ועבה כאחד. סילוק מידע לא מוגדר יכול להוביל להפרת אבטחה, אז מגרסה זו היא בחירה מצוינת עבורך לשמור על אבטחת מידע. הפוך ידנית את הידית לטחינת מוצרים, כל אחד יכול להשתמש בקלות. תוויות לשימוש במשרד, בבית הספר או המשפחתי. מאפיינים : מגרסת היד מיועדת לנייר, שטרות, קבלות, PP פלסטיק וכו ', עמידה ומגרסת נייר יד זו קטנה, קלה לנשיאה ולא הרבה מקום. הוא המגרסות הניידות הטובות ביותר בסביבה. זה יכול להתמודד עם נייר דק ועבה. פיקוזל של מידע לא מגודר יכול להוביל להפרת אבטחה, אז מגרסה זו היא בחירה מצוינת עבורך לשמור , שימוש בבית ספר או משפחתי. מפרט : סוג : מיני מגרסה מגרד תוצרת גודל : 28*12*15 ס"מ משקל משקל : 800 גרם : ABS Transparent For : A4 שיטת ניירות : שחיקה כוללת : 1 פיסת נייר מגרסה : מכיוון שהסוללה אסור לשלוח החוצה, אנא הכן את הסוללה בעצמך בעת השימוש במוצר. המוצר ישודרג ללא הרף, המראה והצבע עשויים להשתנות, אנא לא אכפת. ולקח בחשבון לפני שמבצע את ההזמנה אם יש לך בקשה לצבע או למראה. דו לבעיות של אפקטים של תאורה וזוויות צילום, יהיו סובלנות מסוימת במוצר, אנא הבינו. אנא אפשר שגיאת 0-1 ס"מ בגלל המדריך מדידה. רעש נמוך וקל לזוז.

המאפיינים האחרים

Type:Mini USB Shredder:
Product size:
28*12*15CM
Product weight:
800g
Material:
ABS Transparent
for:
A4 Paper
Shredding Method:
Strip
Package Includes:
1 Piece of Paper Shredder
note:
Because the battery isn't allowed to be sent out, please prepare the battery yourself while using the product.
The product will be upgraded constantly, the appearance and color may be changed, please don't mind. And take a consideration before place the order if you have request for color or appearance.:
Due to the problems of lighting effects and shooting angles, there will be certain tolerances in the product, please understand.:
Please allow 0-1cm error due to the manual measurment.:
Low noise and easy to move :

הצעות דומות