תבנית גל קולב הניתן לערימה, אגיזת מארגני מארגני פלסטיק חסיקים, קולב מארגני מארגנים, קולב דפוס גל רב -פונקציונלי של קסם קסם.
משופץ

תבנית גל קולב הניתן לערימה, אגיזת מארגני מארגני פלסטיק חסיקים, קולב מארגני מארגנים, קולב דפוס גל רב -פונקציונלי של קסם קסם.

ILS 1.33

בחנות

חומרי פרימיום : השתמשנו באיכות פרימיום מחומרים כדי להעניק לך מארגן קולב עמיד ויציב שיימשך זמן רב הודות לבדיקות קפדניות, מארגני הקולב של חולצת הטריקו שלנו יציבים ועמידים. קולב נגד החלקה : קולב זה מצויד בביצועים טובים נגד החלקה, חוסן גבוה, עם יכולת נושאת עומס טובה, שומר על הבגדים שלך אנכיים ולא יגרד את הבגדים שלך. קולב גל : עיצוב התמיכה הרב-יציאתית בצורת גל נוח לך לתלות בגדים, צעיפים, קשרים או פריטים אחרים בו זמנית, תוך שימוש יעיל בחלל הארון. הישאר מסודר : לא עוד נלחם על שטח אחסון לבגדים שלך. קולב תחתוני הכביסה שלנו תולה עד 8 פריטים קטנים בשטח קומפקטי לייבוש או אחסון רב תכליתי. תליית עיצוב חוסכת מקום יקר תוך חיסכון של כסף בעלויות ייבוש. היה מיועד : קולב הגל מתאים למעונות סטודנטים, חדר שינה משפחתי, אחסון ארונות בגדים, כך שהחלל ייראה מסודר ולא מבולגן. מוצר תיאור מוצר עיצוב תמיכה רב-יציאה מרובה יציאה הופך את זה לנוח מאוד לתליית בגדים, צעיף, עניבה או דברים אחרים בו זמנית, לענות על הצרכים השונים שלך. לא מגרד את הבגדים שלך. מתאים למעונות סטודנטים, חדר שינה משפחתי, אחסון ארונות בגדים, כך שהחלל ייראה מסודר ולא מבולגן. ספרים : חומר : פלסטיק צבע : לבן, אדום, ירוק, ורוד, סגנון : מינימליסטיים מודרניים : קומפקטי, לאורך זמן רב, ארוך , חיסכון בחלל, גלים גודל : 38 ס"מ x 19 ס"מ/14.48 אינץ '(בערך) חבילה : 10 PCS דפוס גל הניתן לערימה הניתן לערימה. אפקטים, הצבע בפועל של הפריט עשוי להיות שונה במקצת מהצבע המוצג בתמונה.

המאפיינים האחרים

הצעות דומות