השראה צבעונית רישום דלתות דקורטיביות בתי חווה קיר תלוי אופנה תליון גרנד תליון בית קישוט בברכה שלט נברשת קריסטלים קליפים.
משופץ

השראה צבעונית רישום דלתות דקורטיביות בתי חווה קיר תלוי אופנה תליון גרנד תליון בית קישוט בברכה שלט נברשת קריסטלים קליפים.

ILS 51.00

בחנות

מושלם לכל מי שאוהב את זה או מחפש קישוטים ייחודיים יותר צבעוניים מפרטים : חומר : צבע מעץ מוצג כמות : 1pc רשום. תכונות : מאפיינים : ואיכות גבוהה. שלט קבלת פנים צבעוני זה מלא באביב ובצבעים בהירים. זה מושלם למסיבות ולגנים. אתה יכול לרשום Color FU זה לביתך, במיוחד לדלת הכניסה. כמו כן, הוא עשוי מעץ איכותי, שהוא עמיד מאוד ואמין. כדור גדול עם תואם לזרם זרוק מנועי חג המולד עתיק ויטראז 'חלונות עצי חג המולד קישוטים חלון זכוכית כתם תלוי חג מולד מתנדנד פיל פיל תלוי קישוטים מדרגות לבובה לחג המולד. מושלם לכל מי שאוהב את זה או מחפש קישוטים ייחודיים יותר צבעוניים. מפרטים : חומר : צבע מעץ מוצג כמות : 1pc רשום. תכונות : מאפיינים : ואיכות גבוהה. שלט קבלת פנים צבעוני זה מלא באביב ובצבעים בהירים. זה מושלם למסיבות ולגנים. אתה יכול לרשום Color FU זה לביתך, במיוחד לדלת הכניסה. כמו כן, הוא עשוי מעץ איכותי, שהוא עמיד מאוד ואמין. כדור גדול עם תואם לזרם זרוק מנועי חג המולד עתיק ויטראז 'חלונות עצי חג המולד קישוטים חלון זכוכית כתם תלוי חג מולד מתנדנד פיל פיל תלוי קישוטים מדרגות לבובה לחג המולד. השראה צבעונית רישום דלתות דקורטיביות בתי קיר תלויים באופנה תליון זרי תליון בית קישוט בברכה נברשת נברשת גבישים החלפת Clipsproduct תיאור : הערה : עקב מדידה ידנית, אנא אפשר שגיאה של 2-3 ס"מ. אנא וודא שלא אכפת לך לפניך. בשל ההבדלים בין צגים שונים, יתכן שהתמונה לא משקפת את הצבע בפועל של הפריט. החבילה כוללת : 1pc רשום.

המאפיינים האחרים

הצעות דומות