שלף מעקה קולב בגדים, מעקה בגדים הניתן להרחבה, שלף מוט ארון מתכוונן 25-50 סמ.
משופץ

שלף מעקה קולב בגדים, מעקה בגדים הניתן להרחבה, שלף מוט ארון מתכוונן 25-50 סמ.

ILS 38.94

בחנות

חומר : עשוי פלדה, זה לא קל לחלודה ובעל יכולת Ang עיצוב חלל : עיצוב חלל נהדר, תוכלו לשלוף את הקולב החוצה, נהדר לארונות ארונות צרים, יכולים לשים יותר בגדים. לעבוד באופן עצמאי : אתה יכול לדחוף ולמשוך כשאתה תולה את המכנסיים, כל מעקה מלתחה יכול לעבוד באופן עצמאי מבלי להפריע, קל להתקנה. שמור מקום : שלף בגדים נשלפים או מעקה מגבת, המתאים לשימוש במלתחות ואזורי אחסון לפיתרון אחסון לחיסכון בשטח נהדר, עובד גם הוא תחת שטח עבודה ובמטבחים או חדרי אמבטיה למסילות מגבות. מגוון רחב של שימושים : הוא מתאים לחדרים וחדרי אחסון, וניתן להשתמש בו היטב גם במטבח או בחדר האמבטיה, ולנצל את החלל המלא. - יכול להיות בשימוש נרחב במקומות שונים, בחדר אמבטיה ובמטבח, לתלות כמה דברים כמו מגבות ./> - כאשר מזג האוויר רטוב, תוכלו לשלוף מוט ארון כדי להפוך את הבגדים שלכם לנשימה, להפחית ריח ./> - בשימוש נרחב בהחזקה מגבות, בגדים, גרביים ופריטים אחרים בסלון ובחדר השינה שלך או בבגדים תלויים ./> - זה עושה שימוש מרבי בחלל כך שיחסוך מספיק מקום לשימושים אחרים. > חומר : נירוסטה/> אורך : 25 ס"מ, 30 ס"מ, 35 ס"מ, 40 ס"מ, 45 ס"מ, 50 ס"מ/> כיוון התקנה : התקנה עליונה/> רשימת אריזה : 1 X מכנסיים קולב כדי לחסוך מקום/> הערה : /> 1. עקב מדידה ידנית אנא אפשר שגיאה של 1-2 ס"מ (בעת הרכישה, אנא מודד תחילה את ארון הבגדים ואז בחר את מתלה המכנסיים שמתאים לך להימנע מקניית שגיאות)/> 2. אנו מאמינים שתספק באיכות ובעיצוב של המוצרים שלנו. אנא בקר בחנות לקבלת מוצרים דומים יותר.

המאפיינים האחרים

/> Product Name:
Retractable Wardrobe Rail
/> Material:
Stainless Steel
/> Length:
25Cm, 30Cm, 35Cm, 40Cm, 45Cm, 50Cm
/> Installation Direction:
Top Installation
/> Packing List:
1X Pants Hanger to Save Space
/> Note:
/> 1. Due to Manual Measurement, Please Allow an Error of 1-2Cm (When Purchasing, Please Measure the Wardrobe First, and Then Choose the Trouser Rack That Suits You to Avoid Buying Errors):
/> 2. We Believe That You Will Be Satisfied with the Quality and Design of Our Products. Please Visit the Store for More Similar Products. :

הצעות דומות