גויונדר 4 אינץ 'דיסק חיתוך זכוכית, להב מסור יהלום סופר דק למטחנת זווית, להב חיתוך אריחים לחיתוך זכוכית קרמיקה אבן, 46 גריסים)
משופץ

גויונדר 4 אינץ 'דיסק חיתוך זכוכית, להב מסור יהלום סופר דק למטחנת זווית, להב חיתוך אריחים לחיתוך זכוכית קרמיקה אבן, 46 גריסים)

ILS 3.00

בחנות

Disc דיסק חיתוך אבן עמיד】 : Goyonder 4 "להב חיתוך זכוכית עשויה ממטריצת יהלום מורחבת בביצועים מורחבים, שהיא עמידה ובטיחותית יש לו גודל מושלם לחתוך, קוטר חיצוני : 4" (100 מ"מ) חור ארבור : 3/4 " (20 מ"מ) רוחב שפה : 0.6 אינץ '(15 מ"מ) עובי : 0. מהירות מקסימאלית 12000 סל"ד. נהדר לחיתוך יבש או רטוב!. אריחים, ואבן ל -46 גריסים. זה עובד על מסורי מטחנות זווית היד ביותר עם ארבור 3/4 ", קל להתקנה ולהשתמש בו. עבר חומרים רבים בקלות כאילו היה חמאה, זה יהיה שותף מושלם להתקני אריחים ול- DIY כללי תוצרת בית. 【חיתוך מהיר ומדויק】 : ללהב המסור לחיתוך אריחים יש חיים לאורך זמן, ומגיע עם קצה חלבית כדי להציג חתכים מהירים ונקיים. זה חד ואינו קורס, והמאפיינים של חיתוך בעל ביצועים גבוהים. 【חיתוך נטול שבבים】 : 1.2 מ"מ דיסק חיתוך זכוכית סופר-דק למטחנת זווית פועל במהירות ושקט למעשה, יש להם את העובי הנכון, דק מספיק כדי למזער את אובדן החומר אך עבה מספיק כדי לא להיסחף במהלך החיתוכים. ניתן להשתמש בו גם ללטש. 【הנחיה בטיחותית】 : להגנה האישית שלך, לפני שתתחיל לעבוד אנו ממליצים לך ללבוש משקפי בטיחות, שואפי אבק, כפפות ריתוך, נעלי בטיחות וציוד מתאים אחר. Disc דיסק חיתוך אבן עמיד】 : Goyonder 4 "להב חיתוך זכוכית עשויה ממטריצת יהלום מורחבת בביצועים מורחבים, שהיא עמידה ובטיחותית. יש לו גודל מושלם לחתוך, קוטר חיצוני : 4" (100 מ"מ) חור ארבור : 3/4 " (20 מ"מ) רוחב שפה : 0.6 אינץ '(15 מ"מ) עובי : 0. מהירות מקסימאלית 12000 סל"ד. נהדר לחיתוך יבש או רטוב!. אריחים, ואבן ל -46 גריסים. זה עובד על מסורי מטחנות זווית היד ביותר עם ארבור 3/4 ", קל להתקנה ולהשתמש בו. עבר חומרים רבים בקלות כאילו היה חמאה, זה יהיה שותף מושלם להתקני אריחים ול- DIY כללי תוצרת בית. 【חיתוך מהיר ומדויק】 : ללהב המסור לחיתוך אריחים יש חיים לאורך זמן, ומגיע עם קצה חלבית כדי להציג חתכים מהירים ונקיים. זה חד ואינו קורס, והמאפיינים של חיתוך בעל ביצועים גבוהים. 【חיתוך נטול שבבים】 : 1.2 מ"מ דיסק חיתוך זכוכית סופר-דק למטחנת זווית פועל במהירות ושקט למעשה, יש להם את העובי הנכון, דק מספיק כדי למזער את אובדן החומר אך עבה מספיק כדי לא להיסחף במהלך החיתוכים. ניתן להשתמש בו גם ללטש. 【הנחיה בטיחותית】 : להגנה האישית שלך, לפני שתתחיל לעבוד אנו ממליצים לך ללבוש משקפי בטיחות, שואפי אבק, כפפות ריתוך, נעלי בטיחות וציוד מתאים אחר. להב מסור מקצועי לחיתוך זכוכית, חרסינה, אריחי קריסטל וקרמיקה, בעובי של 1.2 מ"מ בלבד, העשוי מחומר סגסוגת, עמיד יותר, חיתוך מהיר, טחינה חלקה, ללא פיצוח וללא ניצוצות.

המאפיינים האחרים

הצעות דומות