מתג שלט רחוק אלחוטי, מתג ממסר אלחוטי בגודל קטן בגודל 12V לשימוש ביתי
משופץ

מתג שלט רחוק אלחוטי, מתג ממסר אלחוטי בגודל קטן בגודל 12V לשימוש ביתי

ILS 39.20

בחנות

מתג רגעי כפתור אחד : זהו מתג שלט רחוק של כפתור רגעי, עם ממסר של עומס 7 A, מתח העבודה הוא 12 V מגוון רחב של שימוש : מתג שלט רחוק זה כולל מגוון רחב של יישומים, החל משלטים רחוקים ביתי פשוטים ועד שליטה אוטונומית. קל לנשיאה : מתג השלט הרחוק קטן בגודל וקל לנשיאה, הקליפה עשויה מפלסטיק, עמיד בלאי ועמידה. טווח אותות ארוך : מתג השלט הרחוק כולל ביצועים יציבים ואמינים, רגישות גבוהה וטווח אותות ארוך. פעולה נוחה : מתג שלט רחוק רגעי זה הוא ציוד מבוקר אלחוטי, שהוא קל ובטוח לשימוש. מתג רגעי לחצן אחד : זהו מתג שלט רחוק של כפתור רגעי, עם ממסר של עומס 7 A, מתח העבודה הוא 12 V2. פעולה נוחה : מתג שלט רחוק רגעי זה הוא ציוד מבוקר אלחוטי, שהוא קל ובטוח לשימוש 3. טווח אותות ארוך : מתג השלט הרחוק כולל ביצועים יציבים ואמינים, רגישות גבוהה וטווח אות ארוך 4. קל לנשיאה : מתג השלט הרחוק קטן בגודל וקל לנשיאה, הקליפה עשויה מפלסטיק, עמיד בלאי ועמידה 5. מגוון רחב של שימוש : מתג שלט רחוק זה כולל מגוון רחב של יישומים, החל משלטים רחוקים ביתי פשוטים ועד לבקרה אוטונומית המוצא : סוג פריט : מתג שלט רחוק רגעי חומר : מתח עבודות פלסטיק : DC12 VRELAY עומס : 7 עבירה תדר : 433 MHZLearning סוג : יכול ללמוד קידוד קבוע קידוד שלט רחוק (2262 2264 2260 2240 1527) סוללה : 2 x 3 V CR2016 סוללת כפתור (לא כלולה) כיצד להשתמש : רגעים : לחץ והחזק את לחצן השלט הרחוק, המקלט פועל, שחרר את הכפתור, המקלט כבוי. נעילה עצמית : לחץ על כפתור השלט הרחוק פעם אחת, המקלט פועל, לחץ שוב על הכפתור, המקלט כבוי. Interlock : לחץ על כפתור ה- A של השלט הרחוק פעם אחת, המקלט פועל, לחץ על כפתור B של השלט הרחוק פעם, המקלט כבוי. עיכוב ממומני 5 S : לחץ והחזק את לחצן השלט הרחוק, המקלט מופעל, שחרר את הכפתור, המקלט מכבה לאחר 5 שניות. עיכוב מלא של העשירה : לחץ והחזק את כפתור השלט הרחוק, המקלט מופעל, שחרר את הכפתור, המקלט נכבה לאחר 10 שניות. עיכוב ממנטרי 15s : לחץ והחזק את לחצן השלט הרחוק, המקלט מופעל, שחרר את הכפתור, המקלט נכבה לאחר 15 שניות. עיכוב ממנטרי 20s : לחץ ולחץ ולחץ החזק את כפתור השלט הרחוק, המקלט מופעל, שחרר את הכפתור, המקלט נכבה לאחר 20.

המאפיינים האחרים

Item Type:
Momentary Remote Control Switch
Material:
Plastic
Working Voltage:
DC12V
Relay Load:
7A
Working Frequency:
433MHZ
Learning Type:
Can learn fixed coding learning coding remote control (2262 2264 2260 2240 1527)
Battery:
2 x 3V CR2016 button battery (not included)
How to Use:
Momentary:
Press and hold the remote control button, the receiver is on, release the button, the receiver is off.
Self Locking:
Press the remote control button once, the receiver is on, press the button again, the receiver is off.
Interlock:
Press the A button of the remote control once, the receiver is on, press the B button of the remote control once, the receiver is off.
Momentary Delay 5s:
Press and hold the remote control button, the receiver turns on, release the button, the receiver turns off after 5 seconds.
Momentary Delay 10s:
Press and hold the remote control button, the receiver turns on, release the button, the receiver turns off after 10 seconds.
Momentary Delay 15s:
Press and hold the remote control button, the receiver turns on, release the button, the receiver turns off after 15 seconds.
Momentary Delay 20s:
Press and hold the remote control button, the receiver turns on, release the button, the receiver turns off after 20

הצעות דומות