מאוורר דראפט מושרש לארובה, מכונת עשן פליטה של ​​גג גג, מאוורר מפוח לחילוץ חימום תנור, אוהדי אוורור ארובה
משופץ

מאוורר דראפט מושרש לארובה, מכונת עשן פליטה של ​​גג גג, מאוורר מפוח לחילוץ חימום תנור, אוהדי אוורור ארובה

ILS 124.95

בחנות

★ לקוטר הפליטה-מאוורר ארובה 80 וואט לקוטר פליטה 12-16 ס"מ, מאוורר ארובה 120 וואט לקוטר הפליטה 14-18 ס"מ ★ אין רעש - אחת התלונות הנפוצות ביותר בכל מה שקשור לאוהדי קירור עוצמתיים היא שהם עושים הרבה רעש. למרבה המזל, המאוורר המתנודד שלנו מבטיח פעולה שקטה כך שלא תצטרך להתפשר כשמדובר בנוחות הבית שלך. ★ מתח - מתח ההפעלה של המוצר הוא 220 וולט (מתח 110 V -120 וולט, אנו מצוידים בממיר מתח), מאוורר הטיוטה הנגרם על ידי הארובה משמש על ידי השארת שני קצוות החוט לחיבור למקור הכוח. ★ החל על - זה מתאים מאוד לאביזרי אח/ תנורי פיצה/ תנורי עץ. מאוורר הדראפט הנגרם על ידי הארובה יוצר פליטה ומעורר שחרור מהיר של עשן כדי למנוע את העשן לברוח בצורה חלקה מהארובה בגלל הארובה המסכנה. ★ הערה - האח הבית משתמש במאוורר טיוטה המושרה וטמפרטורת השקע לא אמורה לעלות על 60 מעלות. אחרת מאוורר הדראפט המושרה ייפגע. התקן את כבל החשמל עם לפחות 0.5 חוט נחושת מרובע. ★ לקוטר הפליטה-מאוורר ארובה 80 וואט לקוטר פליטה 12-16 ס"מ, מאוורר ארובה 120 וואט לקוטר הפליטה 14-18 ס"מ. ★ אין רעש - אחת התלונות הנפוצות ביותר בכל מה שקשור לאוהדי קירור עוצמתיים היא שהם עושים הרבה רעש. למרבה המזל, המאוורר המתנודד שלנו מבטיח פעולה שקטה כך שלא תצטרך להתפשר כשמדובר בנוחות הבית שלך. ★ מתח - מתח ההפעלה של המוצר הוא 220 וולט (מתח 110 V -120 וולט, אנו מצוידים בממיר מתח), מאוורר הטיוטה הנגרם על ידי הארובה משמש על ידי השארת שני קצוות החוט לחיבור למקור הכוח. ★ החל על - זה מתאים מאוד לאביזרי אח/ תנורי פיצה/ תנורי עץ. מאוורר הדראפט הנגרם על ידי הארובה יוצר פליטה ומעורר שחרור מהיר של עשן כדי למנוע את העשן לברוח בצורה חלקה מהארובה בגלל הארובה המסכנה. ★ הערה - האח הבית משתמש במאוורר טיוטה המושרה וטמפרטורת השקע לא אמורה לעלות על 60 מעלות. אחרת מאוורר הדראפט המושרה ייפגע. התקן את כבל החשמל עם לפחות 0.5 חוט נחושת מרובע. מפרט : שם מוצר : טיוטה חשמלית מעוררת משקל של תוצרת המאוורר : 1.8 ק"ג כוח : 80 W, 120 ווווווווווווווווווווווווווריד : 190-240 וולט (מתח 110 V-120 וולט, אנו מצוידים בממיר מתח) צבע : תמונה קולורנו : 1. הארובה המקומית מאמצת מאוורר טיוטה המושרה, וטמפרטורת השקע לא אמורה לעלות על 60 מעלות. אחרת, מאוורר הדראפט המושרה ייפגע. התקן את כבל החשמל לפחות 0.5 חוט נחושת מרובע 2. בעת התקנה או הסרה, אנא כבה את מתג ההפעלה כדי להימנע מהלם חשמלי . יש לתקן את הממשק עם מפנה העשן באמצעות סרט בידוד אטום למים. ההתקנה בממשק עם הארובה חייבת להיות יציבה, ויש לשלב מקרוב את הממשק עם הארובה כדי לקבל את האפקט הטוב ביותר.

המאפיינים האחרים

Product name:
Electric Draft Inducing Fan
Product weight:
1.8Kg
Power:
80W,120W
Voltage:
190-240V( 110V-120V voltage, we will be equipped with a voltage converter)
Color:
picture color
note:
1. Domestic chimney adopts induced draft fan, and the outlet temperature should not exceed 60 degrees. Otherwise, the induced draft fan will be damaged. Install the power cord at least 0.5 square copper wire:
2. When installing or removing, please turn off the power switch to avoid electric shock.:
3. The interface with the smoke evacuator must be fixed with waterproof insulating tape.:
4. The installation at the interface with the chimney must be firm, and the interface must be closely integrated with the chimney to get the best effect.:
5. When the induced draft fan stops working, attention should be paid to the backflow of smoke causing smoke to emerge.:
6. The smoke evacuator is placed on the chimney. The smoke exhauster must be more than 6 meters away from the fire source, otherwise the induced draft fan will be burned. The temperature of the chimney cannot burn the insulation layer of the power cord.:
Package Included:
1 *Induced draft fan :

הצעות דומות