נולו יוקרה סיבי פחמן מאפרות שולחנות לסיגריות מגש אפר מרובע למסעדת מכוניות משרדיות ביתי
משופץ

נולו יוקרה סיבי פחמן מאפרות שולחנות לסיגריות מגש אפר מרובע למסעדת מכוניות משרדיות ביתי

ILS 75.10

בחנות

עשוי מסיבי פחמן טהורים, החזקים פי 5 מפלדה, והוא לא יוגדר זה עמיד ועמיד בלאי. פני השטח של המאפרה הזה היו טיפול בציפוי UV, הוא לא ידהה תחת אור השמש החזק. מצא מרקם איבר פחמן, מאפרה זה אלגנטי ומותרות, מרגיש בנוח. את המאפרה לא ניתן להציב רק בבית, במשרד, אתה יכול גם להכניס אותו לרכב שלך אם אתה מעשן. המאפרה עמוס בקופסה שחורה, אתה יכול לשלוח אותה במתנה לחברים או למשפחות היקרים שלך. עשוי מסיבי פחמן טהורים, החזקים פי 5 מפלדה, והוא לא יוגדר. זה עמיד ועמיד בלאי. פני השטח של המאפרה הזה היו טיפול בציפוי UV, הוא לא ידהה תחת אור השמש החזק. מצא מרקם איבר פחמן, מאפרה זה אלגנטי ומותרות, מרגיש בנוח. את המאפרה לא ניתן להציב רק בבית, במשרד, אתה יכול גם להכניס אותו לרכב שלך אם אתה מעשן. המאפרה עמוס בקופסה שחורה, אתה יכול לשלוח אותה במתנה לחברים או למשפחות היקרים שלך. מפרט פריט : דגם : YHG001 חומר : פחמן סיבי : 128*128 מ"מ קולור : Black About מוצר זה : 1. עשוי סיבי פחמן טהורים, החזקים פי 5 מפלדה, והוא לא יוגדר. זה עמיד ועמיד בלאי. פני השטח של המאפרה הזה היו טיפול בציפוי UV, הוא לא ידהה תחת אור השמש החזק . עף על מרקם איבר פחמן, המאפרה הזו אלגנטית ויוקרה, תרגישו בנוח. , משרד, אתה יכול גם להכניס אותו לרכב שלך אם אתה מעשן .5 המאפרה ארוז בקופסה שחורה, אתה יכול לשלוח אותו במתנה לחברים או למשפחות היקרים שלך. אודות סיבי פחמן : סיבי פחמן יש מספר יתרונות הכוללים קשיחות גבוהה, חוזק מתיחה גבוה, משקל נמוך, עמידות כימית גבוהה, סובלנות בטמפרטורה גבוהה והתרחבות תרמית נמוכה. תכונות אלה הפכו את סיבי הפחמן לפופולריים מאוד בחלל, הנדסה אזרחית, צבא וספורט מנוע, יחד עם ספורט תחרות אחר.

המאפיינים האחרים

Model:
YHG001
Material:
Carbon fiber
Size:
128*128mm
Color:
Black
About this product:
1.Made of pure carbon fiber, which is 5 times stronger than steel, and it won't be deforemed.It's durable and wear resistant.:
2.The surface of this ashtray has been UV coating treatment, it won't be faded under the strong sunlight.:
3.Find carbon iber texture, this ashtray is elegant and luxury, feel comfortable.:
4,The ashtray can not only be placed at home,office, you can also put it in your car if you're a smoker.:
5.The ashtray is packed with a black box, you can send it as a gift to your dear friends or families.:
About carbon fiber:
Carbon fibers have several advantages including high stiffness, high tensile strength, low weight, high chemical resistance, high temperature tolerance and low thermal expansion.:
These properties have made carbon fiber very popular in aerospace, civil engineering, military, and motorsports, along with other competition sports :

הצעות דומות