5 מ ל נוזל דגימה מדגם בקבוקי זכוכית בקבוקונים 1/6 עוז בורג כובע חום בקבוקי חבילה של 20
משופץ

5 מ ל נוזל דגימה מדגם בקבוקי זכוכית בקבוקונים 1/6 עוז בורג כובע חום בקבוקי חבילה של 20

ILS 2.67

בחנות

נוח-נהדר לאחסון שמני אתריים, כימיה מעבדה כימיקלים, מי קולון ובשמים מגן על הנוזלים שלך-חום בצבע זכוכית שומר נוזלים רגיש השפלה מפני אור. פלסטיק שחור כובעי חותם חזק כדי למנוע כל דליפה. כל בקבוק מחזיק עד קיבולת : . קל לשימוש-כל בקבוק מצויד בכובע. נייד נסיעות גודל-מושלם עבור בשמים שמנים, חיוני שמן ויצירת משלך ארומתרפיה תערובות, לקחת שמני שלך בכל מקום שאתה הולך. רשימת אריזה -20 בקבוקי זכוכית חומים על 5 מיליליטר, מאחסנים ביעילות שמנים אתריים, וניל,עשבי תיבול,תבלינים,סירופים, מאחסנים כמות קטנה של תמיסות כימיות ואדים. מפרט : ממד : 18.4 מ מ על 40 מ מ ללא כובע על.4 ממ איקס 43 ממ עם כובע על. מלבד השימוש בבדיקות מעבדה, בקבוקון זה נמצא בשימוש נרחב גם לאחסון כמות קטנה של תמיסות כימיות ואדים. אניה לסכל הוא אינרטי, נקי, ויוצר חותם אוויר חזק מאוד כי הוא הרבה יותר טוב מאשר אניה בשימוש על כמה בקבוקונים זולים יותר. ניתן להשתמש בו לאחסון תמיסה אורגנית נדיפה כגון אצטון, אדים, אלכוהול ופתרון מסוג חומצה. וזה יכול לשמור על נוזלים אלה במשך זמן רב מאוד ללא ייבוש החוצה. חבילה כוללת : 20 יחידות 5 מיליליטר חום זכוכית בקבוקונים / בקבוקים.

המאפיינים האחרים

Dimension:
18.4mm x 40mm without cap on.
18.4mm x 43mm with cap on. :
Other than used for lab testing, this vial is also widely used for storing small amount of chemical solutions and fumes. :
The foil liner is inert, clean, and forms a very air-tight seal that is far superior than the liner used on some cheaper vials. :
It can be used to store volatile organic solution such as acetone, fumes, alcohol and acid type solution. :
And it can keep these liquids for a very long time without drying out. :
Package Includeds:
20 PCS 5ml Brown Glass Vials / Bottles :

הצעות דומות