דגל ג'מייקה וינטג 'דגל רב -תכליתי כובע כפה רכה גולגולת גולגולת כובע ראש עוטף צעיף אופנה ג'מייקני לגברים נשים
משופץ

דגל ג'מייקה וינטג 'דגל רב -תכליתי כובע כפה רכה גולגולת גולגולת כובע ראש עוטף צעיף אופנה ג'מייקני לגברים נשים

ILS 3.00

בחנות

אתה יכול להחזיר פריט זה מכל סיבה שהיא : אין דמי משלוח יש להחזיר את הפריט במצב חדש ולא בשימוש. עבור להזמנות שלך כדי להתחיל את החזרה. הדפיס את תווית המשלוח החוזרת. אתה יכול להחזיר פריט זה מכל סיבה שהיא : אין דמי משלוח. יש להחזיר את הפריט במצב חדש ולא בשימוש. עבור להזמנות שלך כדי להתחיל את החזרה. הדפיס את תווית המשלוח החוזרת. גודל : היקף הכובע הזה : 11.8 ס"מ (30 ס"מ), גובה : 11 ס"מ. נותן חוויה ללבוש נוחה. חומר : כובע הכפה של דגל ג'מייקה אופנה זה עשוי 95% פוליאסטר ו -5% סטרץ '. קל משקל, נושם ונוח ללבוש, שומר על קור רוח במזג אוויר חם וחם בחורף. עיצוב : לא כמו הרגיל, הרב -תפקוד שלנו של ג'מייקה דגל פתוח את החלק העליון כפי שמראה תמונה, הופך עיצוב חמוד ומיוחד מאוד, שימוש מגוון (כובע, צוואר גייטר, צעיף). אתה יכול להתאים לפי העדפותיהם או הרעיונות שלהם כדי ליצור את הסגנון שלהם. מתכוונן : החומר הנוח מאפשר לך להתאים את הגודל כך שיתאים לך היטב, לעולם אל תפסיד מדי או חזק מדי. גודל אחד מתאים לכל הגברים והנשים של המבוגרים. אירועים מתאימים : כפה דגל ג'מייקה אופנתית זו מתאימה לפעילויות פנים או חיצוניות, קניות, טיולים רגליים, טיולים או נסיעות באביב, קיץ, סתיו וחורף. יכול לשמש כמתנת יום הולדת מעודנת, מתנת חג ומתנה לחג המולד וכו '. 100% פּוֹלִיאֶסטֶר. גודל : היקף הכובע הזה : 11.8 ס"מ (30 ס"מ), גובה : 11 ס"מ. נותן חוויה ללבוש נוחה. חומר : כובע הכפה של דגל ג'מייקה אופנה זה עשוי 95% פוליאסטר ו -5% סטרץ '. קל משקל, נושם ונוח ללבוש, שומר על קור רוח במזג אוויר חם וחם בחורף. עיצוב : לא כמו הרגיל, הרב -תפקוד שלנו של ג'מייקה דגל פתוח את החלק העליון כפי שמראה תמונה, הופך עיצוב חמוד ומיוחד מאוד, שימוש מגוון (כובע, צוואר גייטר, צעיף). אתה יכול להתאים לפי העדפותיהם או הרעיונות שלהם כדי ליצור את הסגנון שלהם. מתכוונן : החומר הנוח מאפשר לך להתאים את הגודל כך שיתאים לך היטב, לעולם אל תפסיד מדי או חזק מדי. גודל אחד מתאים לכל הגברים והנשים של המבוגרים. אירועים מתאימים : כפה דגל ג'מייקה אופנתית זו מתאימה לפעילויות פנים או חיצוניות, קניות, טיולים רגליים, טיולים או נסיעות באביב, קיץ, סתיו וחורף. יכול לשמש כמתנת יום הולדת מעודנת, מתנת חג ומתנה לחג המולד וכו '. מפרט : מפרט : מפרט : מפרט : מפרט : חומר : 95% פוליאסטר 5% סטרץ גדלים : 11.8 אינץ '-11 אינץ'. הם נמתחים היטב, ולכן הם יכולים להתאים כמעט לכל האנשים כולל ילדים, בני נוער כמו גם מבוגרים קלים להתאמה : יוניסקס מעודן כובע כפה דגל ג'מייקה, יוצרים עיצוב יפה ומסוגנן, המתאים לכל בגדי סתיו וחורף, כמו מעילים, מעילים, צעיפים או בגדים מזדמנים אחרים.

המאפיינים האחרים

Material:
95% Polyester 5% Spandex
Sizes:
11.8inch-11inch. They Stretch Extremely Well, Thus They Can Fit Almost All People Including Kids, Teens As Well As Adults
Easy To Match:
Unisex exquisite Jamaica Flag beanie hat, creating a beautiful and stylish design, suitable for any fall and winter wear, such as coats, Jackets, Scarves or other casual clothing.
Wide Application:
This Jamaica Flag Hat Can Be Used As A Neck Warmer Or Scarf, Women'S Ponytail Bind, Suitable For All Kinds Of Head, Light And Easy To Change, Easy To Carry, Casual Fashion Hat, Wear Shape.:
Perfect Gift:
Jamaica Flag Beanie Hat is Excellent gift for Halloween, Thanksgiving, Christmas, New Year, Valentine's Day, Father's Day, Mother's Day, birthday and various holidays. It is a warm gift for family and friends.

הצעות דומות