עמדת מטריית BBGS, מחזיק מטריית פלסטיק עם מגש הידרוסקופי מתלה מטרייה קטנה למטריות ארוכות/קצרות, למכונית מסדרון
משופץ

עמדת מטריית BBGS, מחזיק מטריית פלסטיק עם מגש הידרוסקופי מתלה מטרייה קטנה למטריות ארוכות/קצרות, למכונית מסדרון

ILS 82.60

בחנות

[6 יחידות עמדות חור] : 18 ס"מ (L) x 125 ס"מ (H), למארגן המטריה יש מספיק מקום ל 6 כל סוג של מטריות. הקיבולת גדולה אך הגודל קטן, הוא טוב לחיסכון בשטח. [שמור על נקייה ובטוח] : אחסון המטרייה בעל תכנון הומניזציה עם שלדה יכול לספוג את מי הגשמים במהירות כדי למנוע את הרטבה הרצפה, אתה יכול לשים מטריה רטובה ויבשה לפי הביקוש שלך!. [סביבתית ובטוחה] : מתלי המטריה שלנו קומפקטיים לא רעילים, ללא ריח, ידידותי לסביבה, אתה יכול להשתמש בו בבטחה בבית, בחברה, בסלון וכו '[בסיס יציב] : כדי לחזק את היציבות של אחסון המטריה, אנו מוסיפים א חתיכת צלחת ברזל וכרית נגד החלקה בבסיס, המסייעת להחזיק במקום, לשפר את היציבות, לא קל ליפול כשאתה מלא במתלה המטריה. [קל לשפוך מים] : תבנית הניקוז נשלפת, פשוט קחו את התבנית כדי לשפוך את המים. בניגוד למארגני מטריות אחרים שאתה צריך להסיר את כל מארגן הגג כדי לשפוך את המים ולדאוג שהמים ייצאו. [6 יחידות עמדות חור] : 18 ס"מ (L) x 12.5 ס"מ (H), למארגן המטריה יש מספיק מקום ל 6 כל סוג של מטריות. הקיבולת גדולה אך הגודל קטן, הוא טוב לחיסכון בשטח. [שמור על נקייה ובטוח] : אחסון המטרייה בעל תכנון הומניזציה עם שלדה יכול לספוג את מי הגשמים במהירות כדי למנוע את הרטבה הרצפה, אתה יכול לשים מטריה רטובה ויבשה לפי הביקוש שלך!. [סביבתית ובטוחה] : מתלי המטריה שלנו קומפקטיים לא רעילים, ללא ריח, ידידותי לסביבה, אתה יכול להשתמש בו בבטחה בבית, בחברה, בסלון וכו '[בסיס יציב] : כדי לחזק את היציבות של אחסון המטריה, אנו מוסיפים א חתיכת צלחת ברזל וכרית נגד החלקה בבסיס, המסייעת להחזיק במקום, לשפר את היציבות, לא קל ליפול כשאתה מלא במתלה המטריה. [קל לשפוך מים] : תבנית הניקוז נשלפת, פשוט קחו את התבנית כדי לשפוך את המים. בניגוד למארגני מטריות אחרים שאתה צריך להסיר את כל מארגן הגג כדי לשפוך את המים ולדאוג שהמים ייצאו. ✿ תיאור : מעמד המטריה הוא מייצר מפלסטיק. אתה יכול להכניס פינות או בכניסות מבלי להוסיף עומס לביתך או למשרד שלך. עם עמדת המטרייה המעשית לתפוס עיניים זו, אין צורך עוד שתמצא בשום מקום למטרייה כשגשם, או שהמשפחה שלך זורקת את המטריות הרטובות לכל מקום כשחזרו הביתה בחוץ. זה רק העיצוב שיכול לעזור לך להכין בית מסודר וחיים נוחים. מפרט : מימד מוצר : 18 ס"מ (L) x 12.1 אינץ '(L) x 5 אינץ' (w ) x 11.6 אינץ '(ח) משקל נטו : 0.8 ק"ג תכולה : 1 * טיפים לאחסון מטרייה : 1. חנות זו מוכרת רק דוכני מטריות, זה לא כולל פריטים אחרים 2. בגלל צגים שונים, למוצר יהיה מעט הבדל צבעוני, אנא עיין במוצר בפועל, תודה .

המאפיינים האחרים

Product Dimension:
18cm(L) x 12.8cm(W) x 29.5m(H);7.1inch(L) x 5inch(W) x 11.6inch(H)
Net weight:
0.8 kg
Package Contents:
1 * umbrella storage rack
✿ Tips:
1. This shop only sells umbrella stands, this does not include other items:
2. Due to different monitors, the product will have a little color difference, please refer to the actual product, thank you.:
3. Since the product is measured by hand, the error is 1-3CM. Please refer to the actual product, thank you for your understanding. :

הצעות דומות