שחור אולטרה עמיד קומפקטי רכב הר תואם רכב הר עבור השראה 4 גרם אנדרואיד טלפון + ואנגודי לחיות לצחוק אהבה אהבה צמיד!!!!!!!!!!
משופץ

שחור אולטרה עמיד קומפקטי רכב הר תואם רכב הר עבור השראה 4 גרם אנדרואיד טלפון + ואנגודי לחיות לצחוק אהבה אהבה צמיד!!!!!!!!!!

ILS 3.00

בחנות

ידיים משלוח לעורר 4 גרם רכב הר!!! קומפקטי וקל משקל עיצוב (25% קטן יותר מאשר מוצרים אחרים)!!!. חזק גמיש שמשה קדמית הר שמחזיק עד 10 קילו!!!. קצה אחורי מסתובב מאפשר סיבוב של 360 מעלות לכל כיוון שתרצו!!!. כלול רכב לפרוק חתיכה כי מאובטח נועל על גב סוף כדי לאפשר לפרוק הר גם כן!!!. ידיים משלוח לעורר 4 גרם רכב הר!!!. קומפקטי וקל משקל עיצוב (25% קטן יותר מאשר מוצרים אחרים)!!!. חזק גמיש שמשה קדמית הר שמחזיק עד 10 קילו!!!. קצה אחורי מסתובב מאפשר סיבוב של 360 מעלות לכל כיוון שתרצו!!!. כלול רכב לפרוק חתיכה כי מאובטח נועל על גב סוף כדי לאפשר לפרוק הר גם כן!!!. ** מובטח כדי להתאים * * אנו מבטיחים כי שלנו רכב הר יהיה להחזיק שלך חכם טלפון בחוזקה וגם כי שלנו חלון יניקה כוס יישאר מאובטח עד עשרה קילו אם מיושם בצורה נכונה לחלון!!! אתה יכול לתקן את המחזיק בזכוכית המכונית שלך על ידי קו-פול בתחתית המחזיק. אז אתה יכול להתאים את אורך על פי גודל של הטלפון שלך כדי לתקן שלך טלפון בבטחה. אתה יכול לסובב את האקדח לכל כיוון שתרצה. מחזיק מגיע גם עם חתיכת פורקן כלולה המהדק לחלקו האחורי של המבוגר המאפשר למחזיק שלנו להיות מהודק היטב לפורקן המכונית!!! על ידי רכישת בעל זה אתה משחרר את הידיים ומאפשר הטלפון שלך להישאר במקום מאובטח לצפייה כדי לא לסכן את עצמך על ידי מסתכל למטה על זה בזמן נהיגה. סע בנוחות ובבטחה קנה את הר החלון שלנו עוד היום!!! *** טלפון סלולרי לא כלול***.

המאפיינים האחרים

הצעות דומות