קופסת אחסון קוסמטיקה אחסון קוסמטיקה ותכשיטים עם מכסה אטום אבק, מארגן איפור גדול, קופסאות תצוגה עם 3 מגירות להבלים, תיבת
משופץ

קופסת אחסון קוסמטיקה אחסון קוסמטיקה ותכשיטים עם מכסה אטום אבק, מארגן איפור גדול, קופסאות תצוגה עם 3 מגירות להבלים, תיבת

ILS 37.50

בחנות

[עיצוב משודרג] עיצוב פתוח לחלוטין תיבת מארגן מוצרי טיפוח עור מכסה עור, ללא מחסום כדי להכניס או להוציא את הקוסמטיקה תיבת אחסון איפור קלה מאוד לשימוש והיא שומרת שטח. אין צורך בהרכבה. [אבק אבק ועמיד למים] ידיות ניידות מצוידות בגוף, מעוטרות במכסה עמיד אבק ועמיד למים, אתה יכול לראות מה יש בחלקו העליון בקלות דרך הכיסוי הצלול. מתאים לבלים, דלפק אמבטיה או שידה. [אחסון קיבולת גדולה] שכבה עליונה גדולה לקוסמטיקה בבקבוקים, שלוש מגירות מחולקות למברשת, תכשיטים, שפתון. תיבת מארגן איפור עם מגירות שומרים על העומס על השיש, כמו גם לשמור על הכל במקום אחד לנוח להשתמש. [מעשי וידידותי לסביבה] מקרה אחסון קוסמטי העשוי מפלסטיק ABS לא רעיל, אמצעי הגנה על התנגדות מתנפצת באיכות גבוהה מפני פציעה ונזק. זה נראה מסוגנן עם הרבה תכונות נוחות. [מתנה מושלמת] מארגנת את הקוסמטיקה שלך במארגן האיפור קאדי, המתנה המושלמת לאם, אשה או חבר נשים. אידיאלי לימי הולדת, ראש השנה, חג המולד, חג האהבה, יום האם. [עיצוב משודרג] עיצוב פתוח לחלוטין תיבת מארגן מוצרי טיפוח עור מכסה עור, ללא מחסום כדי להכניס או להוציא את הקוסמטיקה. תיבת אחסון איפור קלה מאוד לשימוש והיא שומרת שטח. אין צורך בהרכבה. [אבק אבק ועמיד למים] ידיות ניידות מצוידות בגוף, מעוטרות במכסה עמיד אבק ועמיד למים, אתה יכול לראות מה יש בחלקו העליון בקלות דרך הכיסוי הצלול. מתאים לבלים, דלפק אמבטיה או שידה. [אחסון קיבולת גדולה] שכבה עליונה גדולה לקוסמטיקה בבקבוקים, שלוש מגירות מחולקות למברשת, תכשיטים, שפתון. תיבת מארגן איפור עם מגירות שומרים על העומס על השיש, כמו גם לשמור על הכל במקום אחד לנוח להשתמש. [מעשי וידידותי לסביבה] מקרה אחסון קוסמטי העשוי מפלסטיק ABS לא רעיל, אמצעי הגנה על התנגדות מתנפצת באיכות גבוהה מפני פציעה ונזק. זה נראה מסוגנן עם הרבה תכונות נוחות. [מתנה מושלמת] מארגנת את הקוסמטיקה שלך במארגן האיפור קאדי, המתנה המושלמת לאם, אשה או חבר נשים. אידיאלי לימי הולדת, ראש השנה, חג המולד, חג האהבה, יום האם. תיבת אחסון איפור אידיאלית, תיבת אחסון איפור מושלמת. 3 מגירות, תיבת אחסון קוסמטית עם דש כיסוי וידית ניידת מכסה שקוף. אטום למים, אטום אבק, קל לטיפול וכל מה שאתה צריך. מפרט : חומר : חומר לא רעיל לגמרי ABS חדש וגודל אקרילי ברור : 41*30*21 ס"מ תכונות תכונות : אנטי-גל, עמיד בפני מים נוח, נוח, נוח, נוח, נוח, נוח, נוח, נוח, נוח, נוח לבלתי, עמיד בלאי, עמיד בלאי בלאי, עמיד בלאי, הוכחה, אבק אבק, אחסון תא, אחסון רב פונקציות, עיצוב אופנה.

המאפיינים האחרים

-Material:
Nontoxic brand new ABS and clear acrylic
-Size:
41*30*21cm
Product features:
Light and convenient, wear-resistant anti-skid, waterproof, moisture-proof, dust-proof, compartment storage, multi-function storage, fashion design.
Note :
Please don't close to the source of ignition to avoid damaging.:
Note:
If you have any questions about our products, please contact us in time, we will give you a satisfactory answer within 24 hours!
Note:
Due to different monitors and lighting effects, the actual color may be slightly different from the image. If you have any questions, please feel free to contact us, we will give you a satisfactory solution as soon as possible.

הצעות דומות