פריטוניאלי דיאליזה חגורת לשימוש חוזר מתכוונן פריטוניאלי דיאליזה צינור הגנת חגורת עבור חולים בריאות שחור
משופץ

פריטוניאלי דיאליזה חגורת לשימוש חוזר מתכוונן פריטוניאלי דיאליזה צינור הגנת חגורת עבור חולים בריאות שחור

ILS 0.67

בחנות

קל לשימוש : חגורת דיאליזה פריטוניאלית היא פשוטה לשימוש ופשוט עוטפת את המותניים שלך, בהתאם למיקום אתר הקטטר, כדי להחזיק בדיסקרטיות ובבטחה את כל צינורות הדיאליזה במקומם נוח ואנטי אלרגני : לנשימה בטן חגורת הוא עשוי לטקס משלוח, מותאם אישית סרוג אלסטי לנוחות ואלרגיה התנגדות, הפחתת הסיכוי של דלקת הצפק או כרוני יציאה אתר גירוי. קל לניקוי : חגורת קטטר דיאליזה פריטונאלית קלה לניקוי, ייבוש ושימוש חוזר. את אור צבע עוזר לך לזהות להפריש על פצע ולשנות את חגורת כדי לשמור אותו נקי. אין אטימות : חגורת הגנת צינור דיאליזה פריטונאלית אינה מתהדקת. ניתן להדק או לשחרר אותו בקלות לנוחות מירבית בזמן שאתה מתנפח או מתכווץ מהליכי דיאליזה או ארוחות. היקף היישום : חגורת הגנת צינור דיאליזה פריטונאלית מיועדת לחולי דיאליזה פריטונאלית נפרולוגיה והיא נושמת, ידידותית לעור, קלה לשימוש ועמידה. מפרט : סוג פריט : חגורת דיאליזה פריטונאלית חומר : גומייה אוכלוסייה : לחולי דיאליזה פריטונאלית בנפרולוגיה רשימת חבילה : 1 חגורת דיאליזה פריטונאלית הערה : בבקשה לאפשר שגיאה כלשהי עקב מדידה ידנית. קל לשימוש : חגורת דיאליזה פריטוניאלית היא פשוטה לשימוש ופשוט עוטפת את המותניים שלך, בהתאם למיקום אתר הקטטר, כדי להחזיק בדיסקרטיות ובבטחה את כל צינורות הדיאליזה במקומם. נוח ואנטי אלרגני : לנשימה בטן חגורת הוא עשוי לטקס משלוח, מותאם אישית סרוג אלסטי לנוחות ואלרגיה התנגדות, הפחתת הסיכוי של דלקת הצפק או כרוני יציאה אתר גירוי. קל לניקוי : חגורת קטטר דיאליזה פריטונאלית קלה לניקוי, ייבוש ושימוש חוזר. את אור צבע עוזר לך לזהות להפריש על פצע ולשנות את חגורת כדי לשמור אותו נקי. אין אטימות : חגורת הגנת צינור דיאליזה פריטונאלית אינה מתהדקת. ניתן להדק או לשחרר אותו בקלות לנוחות מירבית בזמן שאתה מתנפח או מתכווץ מהליכי דיאליזה או ארוחות. היקף היישום : חגורת הגנת צינור דיאליזה פריטונאלית מיועדת לחולי דיאליזה פריטונאלית נפרולוגיה והיא נושמת, ידידותית לעור, קלה לשימוש ועמידה.

המאפיינים האחרים

Item Type:
Peritoneal Dialysis Belt
Material:
Elastic Band
Population:
for Peritoneal Dialysis Patients in Nephrology
Package List:
1 x Peritoneal Dialysis Belt:
Note:
Please allow some error due to manual measurement. :
Feature:
1. EASY TO USE:
Peritoneal dialysis belt is simple to use and simply wraps around your waist, depending on the location of the catheter site, to discreetly and securely hold the entire dialysis tubing in place.
2. COMFORTABLE AND ANTI ALLERGENIC:
Breathable abdominal belt is made of latex free, custom knitted elastic for comfort and allergy resistance, reducing the chance of peritonitis or chronic exit site irritation.
3. EASY TO CLEAN:
Peritoneal dialysis catheter belt is easy to clean, dry and reuse. The light color helps you detect exudate on the wound and change the belt to keep it clean.
4. NO TIGHTNESS:
Peritoneal dialysis conduit protection belt is non tightening. It can be easily tightened or loosened for maximum comfort as you swell or contract from dialysis procedures or meals.
5. SCOPE OF APPLICATION:
Peritoneal dialysis conduit protection belt is designed for nephrology peritoneal dialysis patients and is breathable, skin friendly, easy to use and durable.

הצעות דומות