כלי לתיקון שיניים ללא צבע 1000 ווא
משופץ

כלי לתיקון שיניים ללא צבע 1000 ווא

ILS 56.88

בחנות

[מתקן שיניים לרכב] זוהי מערכת PDR (הסרת שיניים ללא צבע) מערכת הגנת מגנט קופסה חמה, מערכת הדממה, שיכולה להסיר במהירות ובנקיקה של שקעים, סימני דלת ושקעים רכים קלים אחרים ברכב [תיקון מהיר] על ידי תיקון הידית, חום ההתנגדות נוצר במהירות ומרוכז, כך שניתן יהיה למתוח ולתקן את השקע על ידי עצמו. הצבע לא ייפגע במהלך תהליך התיקון, ולכן ניתן להשתמש בו גם לתיקון גופי אלומיניום וברזל מתוחים מדי. [בקרת דיוק גבוהה] מצוידת במסך דיגיטלי ובקרת זמן חימום והגדרות כוח. כדאי לתקן צורות של שקעים שונים, ויש לו צליל זמזם, פונקציית תצוגה דיגיטלית, שיכולה לשלוט במדויק על מתח התיקון וכוח. [שלוש דקות להתחיל] פשוט וקל לשימוש, עלות למידה נמוכה, כל עובד עם רקע של חלקי מתכת יכול לשלוט בזה בשלוש דקות. [היקף היישום] זהו מוצר שיכול לתקן את רוב השקעים. שקעים מתכתיים חלקים, שקעים באזורים שאינם רגליים, שקעים שנפגעו מהברד ושקעים שונים וכו ', הם מוצרים אידיאליים לחנויות כלים לתיקון אוטומטי. [מתקן שיניים לרכב] זוהי מערכת PDR (הסרת שיניים ללא צבע) מערכת הגנת מגנט קופסה חמה, מערכת הדממה, שיכולה להסיר במהירות ובנקיקה של שקעים, סימני דלת ושקעים רכים קלים אחרים ברכב. [תיקון מהיר] על ידי תיקון הידית, חום ההתנגדות נוצר במהירות ומרוכז, כך שניתן יהיה למתוח ולתקן את השקע על ידי עצמו. הצבע לא ייפגע במהלך תהליך התיקון, ולכן ניתן להשתמש בו גם לתיקון גופי אלומיניום וברזל מתוחים מדי. [בקרת דיוק גבוהה] מצוידת במסך דיגיטלי ובקרת זמן חימום והגדרות כוח. כדאי לתקן צורות של שקעים שונים, ויש לו צליל זמזם, פונקציית תצוגה דיגיטלית, שיכולה לשלוט במדויק על מתח התיקון וכוח. [שלוש דקות להתחיל] פשוט וקל לשימוש, עלות למידה נמוכה, כל עובד עם רקע של חלקי מתכת יכול לשלוט בזה בשלוש דקות. [היקף היישום] זהו מוצר שיכול לתקן את רוב השקעים. שקעים מתכתיים חלקים, שקעים באזורים שאינם רגליים, שקעים שנפגעו מהברד ושקעים שונים וכו ', הם מוצרים אידיאליים לחנויות כלים לתיקון אוטומטי. זהו סוג חדש של כלי לתיקון לשימוש כפול לשקעי אלומיניום וגוף ברזל. זה יכול להסיר בקלות ובמהירות שקעים גדולים וקטנים על משטח המתכת תוך זמן קצר. זוהי בחירה אידיאלית עבור חנויות כלי תיקון אוטומטי! מפרט : שם : הסרת שיניים מכוניות דוגמנית הכלים : PDR-1000 WINPut מתח : 110 V / 220 VINPUT תדר : 50 / 60 HZOUTPUTPUT POWER : 1000 WSize : 38 × 26 × 15 CMNet משקל : 3. מסך תצוגה דיגיטלי, שליטה יחסית על זמן החימום והגדרות הכוח. על ידי תיקון הידית, חום ההתנגדות מרוכז במהירות וניתן למתוח ולתקן את השקעים.

המאפיינים האחרים

Name:
Car Dent Removal Tool
Model:
PDR-1000W
Input voltage:
110V / 220V
Input frequency:
50/60Hz
Output power:
1000W
Size:
38×26×15cm
Net weight:
3.7 kg
Features:
-Equipped with digital display screen, relative control of heating time and power settings.:
-By repairing the handle, the resistance heat is quickly concentrated and the dents can be stretched and repaired by themselves.:
-Fast, convenient, professional tools, PDR professional is designed for workers in auto repair shops.:
-It can easily repair plate dents, dents in non-boundary areas, dents caused by hail, and various other dents.:
-Compared with the electromagnetic dent repair tool, it can smooth more obvious dents, the effect is better, and the repair area is larger.:
-PDR anti-scratch paint and dent removal series electromagnetic induction dent repair system can quickly and cleanly repair the dents in the car body and door.:
Packing List:
1 × Car Model Repair Kit:
If you have any questions about the order, please feel free to contact us. We will reply within 24 hours. :

הצעות דומות