מפזר אוויר אקווריום, עץ בועת אבן מפזר 2 יחידות סט טבעי עץ אוויר בועת אבן מפזר עבור אקווריום דגי טנק
משופץ

מפזר אוויר אקווריום, עץ בועת אבן מפזר 2 יחידות סט טבעי עץ אוויר בועת אבן מפזר עבור אקווריום דגי טנק

ILS 12.39

בחנות

[חומר באיכות גבוהה] זה עשוי טבעי עץ חומר, עם מחליק מרקם עיצוב, גמישות טובה, שימוש נוח, רך, אור ועמיד, מתן אפקט מצוין עבור הידרופוני צמיחה [בסדר בועות] עץ אירוליט מייצר מאוד בסדר ורגיל בועות, אשר יכול מאוד לפזר חמצן במים, להגדיל חמצן במים, ולספק חמצן וחומרים מזינים זרימת לאקווריום שלך, אגן, הידרופוניקה מערכת ומערכת דם. [ישים] ישים לאקווריום ימי ומים מתוקים. אתה צריך להשתמש במוצר זה עם משאבת האוויר (לא כלול). הוא מונע על ידי משאבת אוויר של 4 וואט או יותר. : ככל שהמים עמוקים יותר, ייתכן שתצטרך להשתמש במשאבת אוויר בהספק גדולה יותר כדי להניע אותה. [הצעה] מומלץ להחליף את עץ אוויר מפזר כל 2-3 חודשים. זרימת האוויר יציבה יותר, מה שהופך את הדגים לבריאים ומאושרים יותר. [שירות ידידותי] אנו שואפים לספק לכל לקוח את השירות הטוב ביותר ואת איכות המוצרים. אם יש לך שאלות לגבי המוצרים שלנו, אנא פנה אלינו לקבלת פתרונות. עשוי טבעי עץ חומר, אשר הוא רך, קל משקל ועמיד. עץ אוויר אבנים ליצור מאוד בסדר ואפילו בועות, יכול מאוד לפזר חמצן ולהגדיל חמצן במים. עשיר צבע וחלק מרקם עיצוב, עם גמישות טובה, נוח לשימוש. מתאים לאקווריומים ימיים ומים מתוקים. אתה צריך להשתמש במוצר זה עם משאבת האוויר (לא כלול). זה הוא מציע להחליף את עץ אוויר מפזר אחד זמן כל 2~3 חודשים.מפרט : מצב : 100% חדש לגמריחומר : עץצבע : כמו תמונות שמוצגיםסוג : ים, ליטר(אופציונלי)גודל : קטן אורך : כ.7 פנימהאורך גדול : כ.8 ב רשימת אריזה : 2 * עץ אוויר מפזרהערה : עם הבחירה הנכונה של חמצן משאבת (מתחת 5 ואט), את עץ אוויר מבעבעיכול לייצר מספר רב של אחיד ועדין קצף, ובכך להפרידזיהומים בים מים. (נא לא להשתמש אוויר משאבת עם מדיהרבה נפח אוויר,אשר עשוי לגרום אוויר עץ כדי להיות רופף, במקרה זה, אתה צריך לגלגל שכבה של מים דבק בד ולשים אותו בחזרה ב.) אנא הערה כי את ראש צבע של מוצר זה יישלח באופן אקראי, אנא ודא לא אכפת לך לפני ההזמנה.

המאפיינים האחרים

Condition:
100% Brand New
Material:
Wooden
Color:
As Pictures Shown
Type:
S, L(Optional)
Size:
 
Small Length:
approx.4.2cm/1.7in
Large Length:
approx.7.1cm/2.8in
  :
Package list:
 
2 * Wooden Air Diffuser:
Note:
 With the right choice of oxygen pump (below 5W), the wooden air bubblecan produce a large number of uniform and fine foam, thus separatingimpurities in the sea water. (please do not use the air pump with toomuch air volume, which may cause the air wood to become loose,in this case, you need to roll a layer of water adhesive cloth and put itback in.)
Please note that the head color of this product will be sent randomly, please make sure you don't mind before ordering. :

הצעות דומות