הרחבות ריבועים מנצנצים - לוחות לד בשליטת אפליקציות עם 64 פיקסלים של ג ' יגה-בייט. שחור. 3 אריחי הארכה, ערכת מתנע ריבועי עבודה.
משופץ

הרחבות ריבועים מנצנצים - לוחות לד בשליטת אפליקציות עם 64 פיקסלים של ג ' יגה-בייט. שחור. 3 אריחי הארכה, ערכת מתנע ריבועי עבודה.

ILS 2.67

בחנות

שחרר את האמן שבך עם לוחות קיר לד אלגנטיים וחכמים בריבועים נוצצים וחקור דרכים כמעט בלתי מוגבלות להפוך את החלל שלך באמצעות אמנות פיקסל, גיפים, ווידג ' טים, צבעים ואנימציות תיהנו מההתקנה תוך שניות ספורות באמצעות בלוטות ' ואינטרנט אלחוטי, נהלו את האורות שלכם באמצעות האפליקציה המנצנצת החינמית (יוס ואנדרואיד), קיבצו מספר מכשירים, הגדירו רשימות השמעה אוטומטיות, הפעילו וכיבו את האורות, הפעילו טיימרים, עמעמו אותם והתאימו את בהירותם, ועוד הרבה יותר. שחרר את היצירתיות שלך עם אינסוף אפקטים ואנימציות מוגדרות מראש, צור אישית משלך באמצעות אשף המיקס באפליקציה המנצנצת, או צייר כמעט אפקטים על האורות שלך בעזרת האצבע. להשתמש בדמיון שלך וכל צל, שיפוע, גוון או גוון של 16 מיליון צבעים כדי ליצור האולטימטיבי דקורטיבי תאורה. הוסף בדיוק את המבטא הנכון ותאורת מצב הרוח לחללים הפנימיים שלך; צור קירות לד להצגת אמנות פיקסל מדהימה, יצירות אמנות וגיפים; וקח את המשחק שלך לשלב הבא עם תאורה סוחפת ותגובתית. צפו באורות שלכם רוקדים למוזיקה נוצצת (נמכרת בנפרד), חיישן קול חכם המופעל על ידי יו אס בי שמפרש מוסיקה וצלילים בסביבה בחלל שלכם ומחיל צבעים ואפקטים מסונכרנים על האורות שלכם. תיהנו מהפעלה קולית באמצעות אלקסה, עוזר גוגל ועוזרים קוליים של אפל הומקיט, תאימות לאפליקציה הביתית ושילוב עם רייזר כרומה רגב וסטודיו אור אומן לחוויית המשחק האולטימטיבית.

המאפיינים האחרים

הצעות דומות