FSJKZX יוגה מאט הקנגר חנות כושר חדר יוגה קיר קיר קיר תליה וו מתכוונן מדף אחסון מוט תלייה כדי להכניס את המארגן לקיבולת
משופץ

FSJKZX יוגה מאט הקנגר חנות כושר חדר יוגה קיר קיר קיר תליה וו מתכוונן מדף אחסון מוט תלייה כדי להכניס את המארגן לקיבולת

ILS 0.67

בחנות

【צד קיר תלוי יוגה מאטנר】 : חומר פלדה מגולגל קר באיכות גבוהה, תהליך ריסוס אלקטרוסטטי אטום חלודה, חיסכון בשטח, אחסון מסודר 【גודל】 : אורך 80 ס"מ, אורך וו 25 ס"מ, יכול לתלות כ 20 מחצלות יוגה, קבועות על הקיר עם ברגי הרחבה (צריך להתקין על קיר מוצק). 【הערה】 : השימוש בקולב זה צריך להיות אגרוף על מחצלת היוגה; צריך להתאים אותו לאבזם המסווג כדי לתלות אותו. אם יש לך שאלות, אנא התייעץ. 【בחירה אידיאלית】 : מתלה אחסון רב -פונקציונלי, מתאים לחדר כושר, אחסון ביתי, אחסון מסודר, מתאים למתנות לחברים וקרובי משפחה. אתה יכול להתאמן בנוחות בבית. 【הערה】 : אנו מוכרים רק מתלי ציוד כושר, וציוד הכושר במתלים מיועד רק להצגת השפעת השימוש. 【צד קיר תלוי יוגה מאטנר】 : חומר פלדה מגולגל קר באיכות גבוהה, תהליך ריסוס אלקטרוסטטי אטום חלודה, חיסכון בשטח, אחסון מסודר. 【גודל】 : אורך 80 ס"מ, אורך וו 25 ס"מ, יכול לתלות כ 20 מחצלות יוגה, קבועות על הקיר עם ברגי הרחבה (צריך להתקין על קיר מוצק). 【הערה】 : השימוש בקולב זה צריך להיות אגרוף על מחצלת היוגה; צריך להתאים אותו לאבזם המסווג כדי לתלות אותו. אם יש לך שאלות, אנא התייעץ. 【בחירה אידיאלית】 : מתלה אחסון רב -פונקציונלי, מתאים לחדר כושר, אחסון ביתי, אחסון מסודר, מתאים למתנות לחברים וקרובי משפחה. אתה יכול להתאמן בנוחות בבית. 【הערה】 : אנו מוכרים רק מתלי ציוד כושר, וציוד הכושר במתלים מיועד רק להצגת השפעת השימוש. זהו מתלה לאחסון ציוד כושר קל לשימוש. נוח לארגן ולאחסן, אין צורך להתפזר סביב, לא החלקה ויציבה, בטוחה ומאובטחת. שם מוצר : ציוד כושר אחסון בצבע : חומר סחיטה : צטן באיכות גבוהה : 80*10*25 ס"מ (31.8 אינץ ') מפרט : צינור מרובע 20*30 מ"מ; מתאים למורדות בקוטר 50 מ"מ : חתיכה אחת. אודות מכירות : אנו מוכרים רק מתלה לאחסון ציוד כושר, ומוצרים אחרים הם אבזרים. על הבדל צבע : בגלל גורמים כמו אור ותצוגה של הסביבה, צבע התמונה עשוי להיות שונה במקצת מהצבע בפועל. אנא עיין במוצר בפועל. אודות גודל : מיוצר בעבודת יד ונמדד, לגודל המוצר עשוי להיות שגיאה, השגיאה הכללית היא 1-3 ס"מ, זוהי תופעה רגילה, אנא עיין במוצר בפועל. מכירות ישירות במפעל : אנו נספק תוך 1-3 ימי עבודה, וזמן המסירה הוא 7-15 ימי עבודה. יש לנו הרבה מוצרים דומים, אנא לחץ כדי להיכנס לחנות שלנו, אנו נציג עבודות טובות יותר.

המאפיינים האחרים

20*30mm square tube; suitable for 50mm diameter rod:
Quantity:
1 piece.
Reminder:
A. About sales:
We only sell Fitness equipment storage rack, and other products are props.
B. About color difference:
Due to factors such as ambient light and display, the color of the image may be slightly different from the actual color. Please refer to the actual product.
C. About size:
Hand-made and measured, the product size may have an error, the general error is 1-3cm, this is a normal phenomenon, please refer to the actual product.
D. Factory direct sales:
We will deliver within 1-3 working days, and the delivery time is 7-15 working days.
E. We have many similar products, please click to enter our store, we will show better works. :

הצעות דומות

Cozylkx 164F
משופץ
Cozylkx 164F
בחנות
ILS 10.48
] הערכה: