LALFRONT 3PCS AIPSHADE, צלעת מבד מודרנית צללה E14 CLIP-ON AIPSHADE לנרבר נברשת נרתיק KTV DEPER, APPSHADE
משופץ

LALFRONT 3PCS AIPSHADE, צלעת מבד מודרנית צללה E14 CLIP-ON AIPSHADE לנרבר נברשת נרתיק KTV DEPER, APPSHADE

ILS 15.41

בחנות

מגוון רחב של יישומים, ה- APPSHADE מתאים למלונות, KTV, מועדון, אולם, חדר שינה, לימוד, ספריה, וילה וכן הלאה קליפ הברזל המתכת המובנה מופרד מהאסמפל כדי למנוע מגע ישיר בין בד ההאמפה לגוף המנורה פולט אור, למנוע אש ולפזר ביעילות את החום. אתה יכול להשתמש בו בביטחון. בגי בד באיכות גבוהה, נוחים וקלים, אמינים ומשיי, לא קל לפגוע בידיים שלך. הביאו לכם תחושה חדשה ושונה. יש העברת אור טובה, אינה מייצרת אפקט מסנוור, גם אם אורות הלילה לא ירגישו את הכאב בעיניים. בחירה נהדרת עבורך. קל להתקנה, צריך רק לחתוך את מנורת הנרות ונורת E14 לחוט הפנימי כדי להשלים את ההתקנה ללא נהלים מורכבים. אופן השימוש : 1. המלמפה היא שיטת התקנה של קליפ. פשוט קליפ נורות E14 ונברשת נרות; זה לא מתאים לנורות עם נורות גדולות כמו נורות כדוריות, נורות עגולות, נורות ספירלה ונורות מוט. לפני התקנת המלמפה, אנא אשר האם ניתן להדק לחלוטין את מחזיק מנורת מקור האור שנבחר אל תוך המלפסת. לאחר אישור שניתן להדק אותו, ניתן להדק אותו מעט כדי להשלים את ההתקנה. מפרט : סוג פריט : חומר מלפח : בד + צבע ברזל : לבן + גודל מוצר כסף : בערך.1in משקל : בערך 400 גרם / 14.1oz נורות רלוונטיות : נורות E14, נברשת נברשת נברשת סוג : קליפ-על יישום : מתאים לקליבר E14, נברשת נרות, שאינם מתאימים לנורות של נורות גדולות כמו נורות כדוריות, נורות עגולות, נורות ספירלה, נורות מוט וכו ' . תודה על ההבנה שלך. המסכים אינם מכוילים זהים, צבע הפריט המוצג בתמונות עשוי להראות שונה במקצת מהאובייקט האמיתי. אנא קח את האמיתי כסטנדרט.

המאפיינים האחרים

Item Type:
Lampshade
Material:
Cloth + Iron
Color:
White+Silver
Product Size:
Approx. 12x11x8cm / 4.7x4.3x3.1in
Weight:
Approx. 400g / 14.1oz
Applicable Bulbs:
E14 bulbs, candle chandelier
Installation Type:
Clip-On
Application:
Suitable for E14 caliber, candle chandelier, not suitable for bulbs of oversized bulbs such as spherical bulbs, round bulbs, spiral bulbs, rod bulbs, etc.
Package List:
3 x Lampshade:
Note:
1. Please allow 1‑2in error due to manual measurement. Thanks for your understanding.:
2. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.:

הצעות דומות