סודמוטה ברזי קיר הר אמבטיה ברז עם יד מקלחת פליז צלב כפול ידית מלוטש עיצוב אמבטיה אמבטיה מיקס ברז כרום
משופץ

סודמוטה ברזי קיר הר אמבטיה ברז עם יד מקלחת פליז צלב כפול ידית מלוטש עיצוב אמבטיה אמבטיה מיקס ברז כרום

ILS 1.67

בחנות

מקלחת כף יד אמבטיה פילר ברז : ראשי ברז גוף בנוי פרימיום מוצק פליז, את חסון פליז בנייה יכול למנוע קורוזיה ולהפוך את מוצר יותר עמיד, אתה יכול להרגיש את איכות טובה לאחר שתקבל אותו, את מראה מודרני יכול להתאים כל סוגים של שלך אמבטיה קישוט. טפרים אמבטיה ברז עם יד מקלחת : שימושי עבור שטיפה למטה את אמבטיה או רק שטיפה לאחר אמבטיה. עיצוב ייחודי : צלב כפול ידית עיצובקיר רכוב עיצוב קל לשימוש, נקי ואלגנטי, אלגנטי עיצוב וכל קישוט משלימים אחד את השני. עיצוב יפה : עיצוב מסוגנן עם קווים עקומים וקצוות חלקים משתלב היטב עם גימור הכרום המעודן, ברז האמבטיה הזה מביא טעם ומעמד מודרניים לחלל שלך. מקלחת כף ידמפרט : חומר : פליז סוג ישים : ברזי אמבטיהמים קרים/חמים סוג בקרה : בעל כפול שליטה כפולהסגנון : עכשווימספר ידיות : שסתום יד כפולחומר ליבה : קרמיקהמשטח גימור : כרום מצופהסוג : אמבטיה ומקלחת ברזסוג התקנה קיר רכובתכונות קל להתקנה ונקיה אידיאלי לבית ומסחרימלון, וילה. להשלים עם מים צינורות ואבזרים. ידית מתג הוא קל ונוח. המוצרים שלנו נמדדים ביד, אשר עשוי להיות טעויות קטנות בגודל, התמונה היא המוצר האמיתי. עם זאת, קל כרומטית סטיות עשוי להתרחש בשל שונים תאורה ותצוגה הגדרות. אנא להבין ותודה רבה לך 2. אנו שומרים על סטנדרטים גבוהים של מצוינות ושואפים לשביעות רצון לקוחות 100% ! אנא פנה אלינו אם יש לך כל מוצר בעיה. אם אתה רוצה להזמין הזמנות גדולות, מעורב הזמנות או פריטים שונים, אנא אל תהסס לפנות אלינו כדי שנוכל להציע לך מוצר הנחות.

המאפיינים האחרים

Material:
brass
Applicable type:
bathtub faucet
Cold/Hot Water Control Type:
Dual Holder Dual Control
Style:
Contemporary
Number of Handles:
Dual Handle
Valve Core Material:
Ceramic
Surface Finishing:
Chrome Plated
Type:
Bathtub & shower faucet
Installation Type Wall Mounted:
FEATURES :
Easy to install and clean :
Ideal for home and commercialHotel, villa. :
Complete with water hoses and accessories. :
Handle switch is easy and convenient. :
Product Inspection:
1. Our products are measured by hand, which may be minor errors in size, The image is the real product. However, slight chromatic aberrations may occur due to various lighting and display settings. please understand and thank you very much :
2. We maintain high standards of excellence and strive for 100% customer satisfaction! Please contact us if you have any product problem. :
3. If you want to order large orders, mixed orders or various items, please do not hesitate to contact us so we can offer you product discounts :

הצעות דומות