מיועד למוטורולה מוטו G Play 2021 עם זכוכית מחוסמת, קליפ קליפ נרתיק קיקסטנד מגן על כיסוי היברידי כבד מגן שריון מגן אטום זעזועים.
משופץ

מיועד למוטורולה מוטו G Play 2021 עם זכוכית מחוסמת, קליפ קליפ נרתיק קיקסטנד מגן על כיסוי היברידי כבד מגן שריון מגן אטום זעזועים.

ILS 0.33

בחנות

עיצוב מיוחד עבור Moto G Play 2021 קליפ חגורה מסתובבת/קיקסטנד : כולל נרתיק קליפ חגורה מסתובב 360 מעלות. כלול קליפ נרתיקים להיתק, ומבטיח נשיאה נוחה של הטלפון שלך לאן שאתה הולך. אחסן את התיק שלך על החגורה, התרמיל, הארנק או תיק הכושר. הקליפ משמש כעמדת בעיטה לזרמת וידיאו ללא ידיים. מסביב לכיסוי : הגנה Ultra 360 עם גזרות מדויקות לכל הכפתורים והיציאות שלך עם פונקציית לחץ קלה. המקרה מכסה את כל הקצוות, הצדדים, הקדמי והאחורי. מקרה כולל כיסויי יציאה למניעת כניסת אבק ופסולת!. מגן מסך : מונע שריטות במכשיר שלך מבלי לפגוע ברגישות למסך מגע. חומרים : עשוי פרמיום ABS קשה פלסטיק ומארז שכבה פנימית TPU כדי למזער זעזועים וטיפות. מפיץ ביעילות את ההשפעה. נרתיק זה מציע לטלפון הסלולרי שלך את הטוב ביותר בהגנה תוך זריקת תכונות נוספות כמו [Clip חגורה] ו- [Kickstand]. עמדת בעיטה מתכווננת של 360 מעלות מתכווננת מאפשרת לך להתאים את המעמד לזווית הצפייה שלך לתשוקה עבור צדדיות נוספת. יתר על כן, המקרה מגן על הטלפון שלך עם [סופג זעזועים] שכבה כפולה כדי להתמודד עם טיפות כבדות אלה. [מגן המסך המובנה] מספק הגנה מבלי להוסיף כיסויים בכמויות גדולות ויציאות, יציאות אבק חוסמות כנגד אבק ופסולת לא רצויים. המארז הסופר -מגן והמסוגנן הזה יגרום לטלפון שלך להיראות אפילו טוב יותר!.

המאפיינים האחרים

הצעות דומות