בטיחות רשתות מטען חבל סולם משאית קרוואן כבד החובה בנוטינג מרפסת מעקה מדרגות הגנת גדר דקור רשת רשתות בנוטינג,עבור
משופץ

בטיחות רשתות מטען חבל סולם משאית קרוואן כבד החובה בנוטינג מרפסת מעקה מדרגות הגנת גדר דקור רשת רשתות בנוטינג,עבור

ILS 896.99

בחנות

טבע נטו טיפוס : חומר סיבי פוליאמיד בעל חוזק גבוה מיוחד לקוטר חבל טיפוס : 8 מ מ/0026 רגל,אורך*רוחב : 1 על 1 מ 'עד 3 על 4 מ' אפשרויות גודל מרובות, יכול לשמש לטיפוס למבוגרים / טיפוס ילדים / הגנה בטוחה. *הגנה נטו לילדים : לאחר הבדיקה שלנו, את בטיחות נטו הוא לא קל לשבור, יכול לשמש עבור מדרגות, מרפסת, חלון , מעקות, כלובי חיות מחמד,כדי להגן על הילדים שלך חיות מחמד, או משמש עבור משאיות כדי למנוע מטען מליפול. *מקצועי נטו : את הגנת נטו הוא ארוג של שלושה גדילים של חבל, כל גדיל הוא מאוד חזק. הקשר חזק, החזק את כושר הנשיאה. את נטו חבל ורשת הוא אחיד, אשר יכול לשחק אפקט מגן טוב יותר. *אנא לבצע רכישה על פי הצרכים שלך בפועל.יש לנו כל גודל אחר (חבל קוטר, רשת, אורך * רוחב) חבל נטו, תמיכה התאמה אישית.אם יש לך שאלות או הצרכים, אנא פנה אלינו. רשת הגנה רב תכליתית : בטיחות למרפסת משפחתית ומדרגות מרפסת מעקה נגד טיפוס חתולים, נגד נפילה והגנה משופרת אחרת למדרגות מעקה. קירות, בתים, נושא מסיבת בתי מלון, חנויות בגדים, בתי קפה, חנויות ספרים, מסעדות, קישוטים, תליית חדרי עבור שלך ילד של בטיחות, אתה צריך להתקין מגן נטו כדי להגן על הילד שלך של בטיחות וטוב לוויה.* אנחנו גם תמיכה מותאם אישית גדלים וצבעים, אנא פנה אלינו לפי צורך.*את חבל נטו טיפוס מטען נטו הוא מתאים עבור מרפסות, מדרגות, חיות מחמד, ילדים, אולמות ספורט, מגרשי משחקים, גנים, בתי ספר או מועדוני ספורט. זה יכול למנוע חפצים מליפול, להבטיח את בטיחות של חיות מחמד, ילדים, וכו'.מפרט : שם מוצר : טיפוס נטו.חבל קוטר : 10 סנטימטר/0.32 רגל;חבל גס : 8 ממ/0.026 רגל;טיפוס נטו גודל : רב-גודל אופציונלי (יכול להיות מותאם אישית), אם את צבע וגודל אתה צריך הם לא כאן, אתה יכול שלח לנו קשר.טיפוס מטען נטו הם מתאים לשימוש בחוץ : בבית יכול לשמש בכל מקום, או שאתה יכול לחתוך אותם לצורה וגודל אתה רוצה מבלי להשפיע על עמידות של נטו.את חבל נטו טיפוס מטען נטו הוא מתאים עבור מרפסות, מדרגות, חיות מחמד, ילדים, אולמות ספורט, מגרשי משחקים, גנים, בתי ספר או מועדוני ספורט. זה יכול למנוע חפצים מליפול, להבטיח את בטיחות של חיות מחמד, ילדים, וכו'.טיפים : [1] בשל מדידה ידנית, בבקשה לאפשר 1-3 שגיאת סנטימטר ולוודא לא אכפת לך לפני ההזמנה.[2] התמונה היא לעיון בלבד, אנא עיין אובייקט. בשל הבנה שונה של זרקור והצבע של אנשים שונים, כמה צבע שגיאות עשוי להתרחש, אבל בטווח סביר.

המאפיינים האחרים

Product Name:
Climbing Net.
Rope Diameter:
10cm/0.32ft;
Rope Coarse:
8mm/0.026ft;
Climbing Net Size:
multi-size optional (can be customized), if the color and size you need are not here, you can email us contact.
Climbing Cargo Net are suitable for use outdoors:
indoors can be used anywhere, or you can cut them into the shape and size you want without affecting the durability of the net.
The rope net climbing cargo net is suitable for balconies, stairs, pets, children, gymnasiums, playgrounds, gardens, schools or sports clubs. It can prevent objects from falling, ensuring the safety of pets, children, etc.:
Tips:
[1] Due to manual measurement, please allow 1-3cm error and make sure you don't mind before ordering.:
[2] The picture is for reference only, please refer to the object. Due to the different understanding of the spotlight and the color of different people, some color errors may occur, but within a reasonable range :

הצעות דומות