מסתובב ארובה ברדס כובע אנטי טיוטת ארובה ברדס עם טופר בסיס טורבינת הנשמה נירוסטה, עבור בתי מפעל עליית גג חוות מסתובב
משופץ

מסתובב ארובה ברדס כובע אנטי טיוטת ארובה ברדס עם טופר בסיס טורבינת הנשמה נירוסטה, עבור בתי מפעל עליית גג חוות מסתובב

ILS 440.42

בחנות

האוויר החם עולה והאוויר הקר נופל, מה שגורם למאוורר להסתובב, כך שניתן יהיה לפרוק ביעילות חום פנימי, ריח ואבק חיסכון באנרגיה ואין חשבון חשמל כדי להפחית את חשבון החשמל שלך. אין רעש כאשר מאוורר אוורור הגג מסתובב. המרחק בין הלוחות הבולטים כלפי מטה קטן מספיק כדי למנוע כניסת מי גשמים למערכת האוורור. למנוע פליטה גז מזורם לאחור, לקדם שאיפה, לשפר בעירה, ולהגן על ארובות מהשפעות חיצוניות כגון גשם ושלג. כיסוי הגשם של האח הוא סוף מערכת האח ומגן על צינורות האח או התנור מפני אבק ומשקעים. גודל : הקוטר התחתון הוא מתאים ביותר סטנדרטי ארובות. הקוטר התחתון הוא 100 מ מ, 110 מ מ, 150 מ מ, 160 מ מ, 200 מ מ, 300 מ מ, 350 מ מ, 400 מ מ, 450 מ מ, 500 מ מ. הוא מתאים ארובות סטנדרטי עם מבנה נירוסטה חסון ותומך התאמה אישית. מפרט : שם מוצר : אח כיסויחומר : נירוסטה מגולווןעמיד למים, שלג, עמיד לרוחהערה : זה הוא נגד כיור חרטום. זרימת האוויר השוקעת מייצרת רק רוח. אם יש בעיה כשאין רוח (אח/תנור מעשן), הבעיה היא לא הרוח השוקעת.אזהרה : אם הארובה שלך ממוקמת יותר מ 1 מטר מתחת לשיא הגג, כל השמשה הקדמית נגד הכיור עלול להיכשל.תופעה שוקעת אופיינית : ברגע שהרוח נושבת, האח או הכיריים יפלטו עשן.ייתכן שיש שגיאות במדידה ידנית של גודל, אנא עיין במוצר בפועל קיבל, בבקשה להבין.

המאפיינים האחרים

Product name:
Fireplace cover
Material:
stainless steel galvanized
Rainproof, snowproof, windproof:
Note:
This is an anti-sink fairing. The sinking airflow produces only wind. If there is a problem when there is no wind (smoking fireplace/stove), the problem is not the sinking wind.:
Warning:
If your chimney is located more than 1 meter below the roof apex, any anti-sink windshield may fail.:
Typical sinking phenomenon:
As soon as the wind blows, the fireplace or stove will emit smoke.
There may be errors in manual measurement of the size, please refer to the actual product received, please understand. :

הצעות דומות