DC 5V 3A שלב על אספקת חשמל מודול הגברת לוח המטען ליתיום
משופץ

DC 5V 3A שלב על אספקת חשמל מודול הגברת לוח המטען ליתיום

ILS 2.67

בחנות

DC 5 V 3 A שלב על אספקת חשמל מודול הגברת לוח המטען ליתיום לוח הגנה על טעינה לסוללה לוח מעגל PCB DC 5 V 3 A שלב על אספקת חשמל מודול הגברת לוח המטען ליתיום לוח הגנה על טעינה לסוללה לוח מעגל PCB. תיאורים : השימוש בתיקון סינכרוני IC שומר את ירידת המתח של שוטקי, מה שמאפשר אותו ליעיל יותר. שלושה קבלים קרמיים גדולים של 47 UF באריזה גדולה, חיים ארוכים יותר וקרקע נמוכה יותר מאשר קבלים טנטלום או אלקטרוליטיים. הוא משמש להגברת סוללת ליתיום חד-תאי ל -5 וולט כדי לספק כוח למכשיר, ביצוע אספקת חשמל ניידת וכו ' חום תיקון. נכון לעכשיו, הנפח מאותו סוג XR2981 צלחת מאיץ הוא הקטן ביותר. מנורת עומס LED על הלוח, פלאש ללא העמסה חלשה, ככל שהעומס גדול יותר, כך הבהירות גבוהה יותר עם הטרמינל en, לאחר הסרת הנגד R2 במודול, en הוא הסיכה האפשר, ההיגיון פעיל גבוה ( בהעלאה) ונמוכה (המתנה בעוצמה נמוכה, זרם פחות מ- 1 UA). הרמה הגבוהה לא צריכה לעלות על 5 V, והרמה הנמוכה לא צריכה להיות נמוכה מ- -0. מפרט : מתח קלט : DC 2.5-5 V (טיפים : עקב תכנון השבב עצמו, למדידה בפועל יש לעיתים קרובות 2.1 וולט לעבוד, כך שאם אתה צריך להוסיף צלחת הגנה עם סוללת הליתיום, היא לא תהיה שווה האובדן.2 V פלט זרם חשמלי : 3 A (מקסימום 3 A בעת כניסת 4.2 וולט לפיזור חום, אך 2.5 A או פחות לעבודה ארוכת טווח, חוט עבה לחיווט, מומלץ להשתמש קו של לא פחות מ 1.5 ריבוע) שיעור המרה : בדרך כלל 95% (קשור למתח קלט) גודל : 14 * 22.2 מ"מ (אורך * רוחב * גובה) אדווה פלט : בערך 80m V הערות : לא ניתן להפוך את כניסת אספקת החשמל הטעות מגרדת ישירות, השבב הראשי עדין ופחד מחשמל סטטי, יש לבסס את הברזל ההלחמה באופן אמין בעת ​​הלחמה, ומכיוון שהמודול קטן פנימה.

המאפיינים האחרים

Input voltage:
DC 2.5-5V (Tips
Output voltage:
5.1V+0.2V
Output electric current:
3A (maximum 3A when inputting 4.2V for heat dissipation, but 2.5A or less for long-term work, thick wire for wiring, it is recommended to use a line of not less than 1.5 square)
Conversion rate:
typically 95% (related to input voltage)
Size:
14*22.5*4.2mm (length * width * height)
Output ripple:
about 80MV
Notes:
The power supply input can not be reversed, the wrong is directly scrapped, the main chip is delicate and afraid of static electricity, the soldering iron should be reliably grounded when soldering, and because the module is small in :

הצעות דומות