מטריית ZCX מעמד בצורת עץ בצורת עץ מחזיק מטרייה עם מתלה אחסון עגול וו למדפי מטרייה לבנים כניסה פנימית וחיצונית
משופץ

מטריית ZCX מעמד בצורת עץ בצורת עץ מחזיק מטרייה עם מתלה אחסון עגול וו למדפי מטרייה לבנים כניסה פנימית וחיצונית

ILS 1.67

בחנות

- מחזיק מטרייה : בניית מתכות עמידה ועבודה משובחת מציעה לך חווית שימוש טובה יותר לאחסון או ייבוש מטריות - קיבולת גבוהה : מעמד זה מציע מקום רב למטריה הארוכה שלך, שיכולה להכיל כ -10 מטריות. - דפוס חלול : יכול לשמור על אוורור טוב לגרום למטריה שלך לנשום בחופשיות, במיוחד לשמור על הבית או המשרד שלך ובמקומות אחרים שאתה משקיע בימים גשומים!. - מתלה אחסון רב-תכליתי : משמש כעיצוב לארגון המטריות, הקנים, מקלות ההליכה, נייר עטיפה, חרבות, צעצועים לתינוק וכו 'בכניסה או דלת של כל בית, משרד, דירה, מלון, ברים וכן הלאה. - מחזיק מטרייה : בניית מתכות עמידה ועבודה משובחת מציעה לך חווית שימוש טובה יותר לאחסון או ייבוש מטריות. - קיבולת גבוהה : מעמד זה מציע מקום רב למטריה הארוכה שלך, שיכולה להכיל כ -10 מטריות. - דפוס חלול : יכול לשמור על אוורור טוב לגרום למטריה שלך לנשום בחופשיות, במיוחד לשמור על הבית או המשרד שלך ובמקומות אחרים שאתה משקיע בימים גשומים!. - מתלה אחסון רב-תכליתי : משמש כעיצוב לארגון המטריות, הקנים, מקלות ההליכה, נייר עטיפה, חרבות, צעצועים לתינוק וכו 'בכניסה או דלת של כל בית, משרד, דירה, מלון, ברים וכן הלאה. מעמד מטרייה זה יכול לשמש כעיצוב לארגון המטריות, הקנים, מקלות ההליכה, נייר עטיפה, חרבות, צעצועים לתינוק וכו '. בכניסה או דלת של כל בית, משרד, דירה, מלון, סורגים וכן הלאה. ★ מפרט מוצר : - חומר : צבע ברזל : לבן גודל : 20 × 50 ס"מ, (7.6")- משקל נטו : 2.5 ק"ג ★ תכונות מוצר : - יציב מספיק : עשוי מחומר מתכת באיכות גבוהה, אספן המטריה יציב מספיק כך שלא יטייל בקלות המבואה או הכניסה, שהם יותר חוסכים שטח. ★ חבילה הכוללת את המוצר הזה כולל רק את עמדת המטריה X1 (למעט קישוטים אחרים בתמונה) ★ אמצעי זהירות : - מדידה ידנית, גודל מוצר ופיזיים עשויים להתקיים 3 ~ 5 ס"מ שגיאה. - מוצרים נלקחים בעין, אך בשל אור, ציוד, זווית צילום ורזולוציה של המחשב, הפיזיות והתמונות שהתקבלו עשויות להיות שונות, בשורר.- תמונות לעיון, הגודל הספציפי לגודל הרכישה. ★ בגלל גורמים מסוימים כמו הפרמטרים של טכנולוגיית הצילום ותצוגת האור, יהיה הבדל צבע קל, אנא הבינו את המוצר בפועל! ★ אם יש לכם שאלות, אנא אל תהסס לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל, אנחנו תמיד מוכן לשרת אותך!.

המאפיינים האחרים

- Material:
iron
- color:
white
- Size:
20×50cm,(7.8×19.6)
- Net weight:
2.5kg
★Product Features:
- Steady enough:
Made of high quality metal material,the umbrella collector is steady enough so that won’t easily tip over.
- Space Saving:
Round shape makes this umbrella holder fit in a corner,especially looks great at the foyer or entrance,which is more space- saving.
★Package includes:
This product only includes the umbrella stand X1 (except for other decorations in the picture):
★Precautions:
- Manual measurement,product size and physical may exist 3 ~ 5 cm error.:
- Products are taken in kind,but due to light,equipment,shooting angle and resolution of the computer,the received physical and photos may be different,in kind prevail.:
- Pictures for reference,the specific size to the size of the purchase.:
★Due to some factors such as the parameters of the shooting technology and the light display, there will be slight color difference, please understand the actual product!:
★If you have any questions, please feel free to contact us via email, we are always ready to serve you! :

הצעות דומות