LeadCon 13 מטרים שדרג סמן גבול ואקום עם גיבוי דבק עצמי, סמני גבול מגנטיים פועלים עבור קלטת גבול שואב אבק רובורוק Neato כריש.
משופץ

LeadCon 13 מטרים שדרג סמן גבול ואקום עם גיבוי דבק עצמי, סמני גבול מגנטיים פועלים עבור קלטת גבול שואב אבק רובורוק Neato כריש.

ILS 1.00

בחנות

יישום - קלטת דבק פס מגנטי גבול תואם לסדרת NATO BOTVAC, סדרת BOTVAC D, BOTVAC מחוברת וסדרת XV ואקום רובוטי רובוט יון כריש RV720 R75 750 RV850 R85 RV700 ואקום רובוטי רצועת גבול מגנטית תואמת ל- ROBOROCK S5 E2 E35 S50 S55 C10. אם אינך בטוח שרצועת הגבול שלנו מתאימה לוואקום שלך, פשוט אל תהסס לפנות אלינו, כדי לבדוק אותך : ). עיצוב חדש - גיבוי דבק פרימיום 3 M, מיועד להדבקה במהירות. מאפשר הפרידה מחדר לחדר. הגדר אזורים ללא גו - הניחו את הרצועה המגנטית באזורים שאינכם רוצים שאתום שלכם יעבור לרוץ או לפגוע במשהו, ואקום ימנע בחוכמה את השדה הזה בזמן הניקוי. ? חומר עמיד - מיוצר עם אבקה מגנטית וגומי פרימיום, רצועות הגבול המגנטי שלנו יעמדו בפניכם, משפחתכם וחיות המחמד שלכם עוברות עליהם. - כל אחד מהם לשימוש - חתוך אותו לאורך הרצוי שלך, ומרוח על פני השטח. שים את הרצועה המגנטית באזורים שאתה לא רוצה שהוואקום שלך ילך לרוץ או לפגוע במשהו. כדי למנוע ואקום נפילה במדרון או למדרגות. מאפשר הפרידה מחדר לחדר. תואם לסדרת NATO BOTVAC, סדרת BOTVAC D, BOTVAC CONEGEMENT ו- XV Series. תואם ל- Shark Ion Robot RV720 R75 750 RV850 R85 RV700. תואם ל- Roborock S5 E2 E35 S50 S55 C10. תואם לוואקום Xiaomi, ואקום של Lexy Robotics. ו טיפים : אם אינך בטוח שרצועת הגבול שלנו מתאימה לוואקום שלך, פשוט אל תהסס לברר אותנו, כדי לבדוק אותך : ). שימו לב : כל שימוש בשם המותג או שם הדגם עבור מוצר זה מיועד למטרה היחידה להפגין תאימות.

המאפיינים האחרים

הצעות דומות