HPS 3/4 ID כחול כחול גבוה טמפרטורה מחוזקת צינור סיליקון צינור צינור, אורך 50 רגל, דירוג טמפרטורה מקסימום: 350F, רדיוס כיפוף:
משופץ

HPS 3/4 ID כחול כחול גבוה טמפרטורה מחוזקת צינור סיליקון צינור צינור, אורך 50 רגל, דירוג טמפרטורה מקסימום: 350F, רדיוס כיפוף:

ILS 1.67

בחנות

דירוג טמפרטורה מקסימלי : 350 F לחץ עבודה מקסימלי : 70 psi. רדיוס כיפוף : 3 ". עמדו ועולים על תקני התעשייה של SAEJ20, נהדר לשימוש ימי ותעשייתי, מערכת קירור טורבו או רדיאטור בהתאמה אישית. חוזק פרץ גבוה ועמידות בחום מעולה. עמידה בפני נוזלי קירור, דליפות קרות, פיצוח, קילוף, הזדקנות ואוזון. דירוג טמפרטורה מקסימלי : 350 F. לחץ עבודה מקסימלי : 70 psi. רדיוס כיפוף : 3 ". לעמוד בסטנדרטים של SAEJ20 SAEJ20, נהדר לשימוש ימי ותעשייתי, מערכת קירור טורבו או רדיאטור בהתאמה אישית. צינור סיליקון אינו תואם לדלק או לשמן; עם זאת, זה תואם למים ואנטי הקפאה כמו נוזל קירור. חוזק פרץ גבוה ועמידות בחום מעולה. עמיד בפני נוזלות קירור, דליפות קורות, פיצוח, קילוף, הזדקנות ואוזון. HPS 3/4 אינץ '(19 מ"מ) כחול גבוה טמפרטורה מחוזקת מחוזת סיליקון צינור 50 רגל גליל נפגשת ועולה על תקני התעשייה של SAEJ20, אידיאלי לחיבורי לחץ כבד ומספקת עמידות מצוינת ליישומי טמפרטורה גבוהה. ביצועי HPS סיליקון מתוכנן ולהנדס כדי לעמוד בגובה גבוה דרישות הביצועים המפורטות בסטנדרטים שונים בתעשייה, ולכן הופכות את זה נהדר לשימוש ימי ותעשייתי, ייצור צנרת טורבו או מבחינה בינלאומית, צריכת DIY או מערכת קירור רדיאטור. תכונות עיקריות : עשויות מדרגה תעשייתית פרמיום סיליקון מזוין גבוה. עיצוב קיר כבד מעניק לו היכולת להתמודד עם לחץ קיצוני. אולטרה גמישה עם זאת, היא תואמת מים ואנטי הקפאה כמו נוזל קירור. צינור התנור סיליקון נשלח לגליל אחד רציף אחד במקום קטע מרובה כף רגל בודדת.

המאפיינים האחרים

Product Type:
Silicone . Temperature Range

הצעות דומות