תיק סריגה חוט חוט אחסון שקית שקית טוטות לחוט חוט בעל קיבולת גבוהה עם מחיצה פנימית ניידת עבור מארגן מחטי סריגה לא גמורים.
משופץ

תיק סריגה חוט חוט אחסון שקית שקית טוטות לחוט חוט בעל קיבולת גבוהה עם מחיצה פנימית ניידת עבור מארגן מחטי סריגה לא גמורים.

ILS 24.26

בחנות

【שמור על כל כלי במקום אחד】 : כיס רוכסן גדול קדמי עם לולאות אלסטיות להנחת אביזרי סריגה או סרוגה, כל רכיב הפרויקט מסוגל לאחסן במחלקת הראשית והכלים קלים למצוא ולחסר אותם ותהיה לך הכל יד! 【חומר עמיד】 : עשוי מבד אוקספורד פרימיום, עמיד ויציב, עמיד במים, קל לניקוי. עיצוב קל ונייד נוח לנשיאה. 【קיבולת גדולה】 : לתיק הסריגה שלנו יש ביצועים מצוינים בקיבולת הפנימית שכן לתיק יש תא פנימי עם יכולת נהדרת לשים כדור חוט ומחלק אחר לכלי סריגה. 【עיצוב DI חכם】】 : כיס רוכסן קדמי עם לולאות אלסטיות וכיס עבור ווים ואביזרים סרוגים. שקיות צד וגב לאחסון מדריך אולטימטיבי, ציוד סריגה ועוד. 【עיצוב נייד】 : תיק הסריגה מגיע עם ידית רכה ויציבה שיכולה לתת לך אפשרות לשאת אותה ביד או בכתף ​​או בזרוע. מתנה חובה לסריגה, מתחילים סרוגה, חובבי סריגה. מפרט : סוג פריט : פונקציית שקית אחסון סרוגה : אחסון לבית ונסיעות. שטח קיבולת גדול יכול להכיל צבעים שונים של חוט, ווים סרוגים, מדריכים ואביזרים קטנים אחרים. זוהי מתנה נהדרת לאנשים שאוהבים סרוגים, סריגה או טיולי רכב או מפגשים חברתיים בכביש.8 x 6 x 7in רשימת חבילות : 1 x שקית אחסון סרוגה.

המאפיינים האחרים

הצעות דומות