6 יחידות השפעה כיתה שקע מתאם סט, 1/4 3/8 1/2 נהג מתאם מקדח מתאם עם קצת מחזיק משושה כיכר אגוזי נהג תרגיל השפעה שקע
משופץ

6 יחידות השפעה כיתה שקע מתאם סט, 1/4 3/8 1/2 נהג מתאם מקדח מתאם עם קצת מחזיק משושה כיכר אגוזי נהג תרגיל השפעה שקע

ILS 1.67

בחנות

*תכולת חבילה : אתה תקבל 6 יחידות השפעה כיתה שקע מתאם סט, אביב כדור יכול למנוע נהג ראש מההחלקה, אשר עושה העבודה שלך הושלם במהירות ובבטחה גודל מוצר : מתאמי שקע מקדחה בגודל 6, 1/4", 3/8", 1/2" כל אחד עם מקדחי משושה בגודל 1/4 אינץ', יתאים לכל מערכות השינוי המהיר וצ ' אקים מקדחים סטנדרטיים. *חומר יוצא מן הכלל* : את השפעה כיתה שקע מתאם סט בנוי של כרום ונדיום פלדה, סופר עמיד חומר, קשיות גבוהה, מומנט גדול, ארוך שירות חיים. *מגוון רחב של יישומים* : השפעה כיתה שקע מתאם סט נועד להתאים לכל סוגים של כוח כלי, תרגיל כלים ויד כלים. נהדר לתיקוני רכב מכונאי רכב, עשה זאת בעצמך, תחזוקה ביתית ותיקונים כלליים ביותר. 100% לקוחות מרוצים : ג ' יוזרמי מרגיש בטוח שאתה תאהב את המוצר שלנו, כי אנו נותנים את הכסף שלך בחזרה אם אתה לא מאושר עם הרכישה שלך בתוך 30 ימים. פשוט לפנות אלינו כדי לעשות את זה נכון. אודותינו : המתמחה במוצרים ביתיים ומשרדיים, ג ' יוזרמי עובד על מספק מוצרים אמינים, איכותיים ומעשיים ללקוחות גלובליים. שביעות הרצון שלך היא בראש סדר העדיפויות שלנו. אנו מקווים שאתה יכול לנסות המוצרים שלנו ג 'יוזרמי 6 יחידות השפעה כיתה שקע מתאם סט, 1/4" 3/8" 1/2" נהג מתאם מקדח מתאם עם קצת מחזיק משושה כיכר אגוזים נהג תרגיל השפעה שקע מפרט : צבע : שחור חומר : כרום ונדיום פלדה גודל : כל שקעי סטנדרטי 1/4" משושה שוק 5.9" איקס 1/2" כונני 5.9" איקס 3/8" כונני 5.9" איקס 1/4" כונני 2.9" איקס 1/2" כונני 2.6" איקס 3/8" כונני 2.6" איקס 1/4" כונני חבילה כוללת : 6 איקס השפעה כיתה שקע מתאם סט 30 ימים אחריות & אין סיכון רכישה ג 'יוזרמי אהבה לתת שלנו לקוחות משביע רצון מוצרים במחיר סביר ויש לי חווית קנייה נעימה אם יש לך שאלות על המוצר, אתה יכול לפנות אלינו באמצעות דוא" ל, אנחנו נפתור את הבעיה שלך בתוך 24 שעות בדרך כלל. בבקשה לתת לנו הזדמנות לפתור את כל בעיות, תודה לך! אם אתה לא מרוצה עם הרכישה שלך בתוך 30 ימים מכל סיבה שהיא, יידע אותנו ואת המוצרים שלנו תומכים בהחזרות ללא תנאי.

המאפיינים האחרים

Color:
Black
Material:
Chromium Vanadium Steel
Size:
All Sockets Standard 1/4 Hex Shank
5.9 x 1/2 drives:
5.9 x 3/8 drives:
5.9 x 1/4 drives:
2.9 x 1/2 drives:
2.6 x 3/8 drives:
2.6 x 1/4 drives:
Package includes:
6 x Impact Grade Socket Adapter Set:
30 Days Warranty & No Risk Purchase:
Jiozermi love giving our customers satisfactory products at an affordable price and have a pleasant shopping experience:
If you have any questions about the product, you can contact us by email, we will solve your problem within 24 hours usually. Please give us a chance to solve any problems, thank you!:
If you are not satisfied with your purchase within 30 days for any reason, let us know and our products support unconditional returns. That's the Jiozermi :

הצעות דומות