חנה רוברטס מודרני משושה גיאומטרי שולחן מספר אקריליק סימנים עם עץ עומד לחתונה קבלה, מסעדה, אירוע מפלגה, 5 איקס 1.5 איקס 5.9)
משופץ

חנה רוברטס מודרני משושה גיאומטרי שולחן מספר אקריליק סימנים עם עץ עומד לחתונה קבלה, מסעדה, אירוע מפלגה, 5 איקס 1.5 איקס 5.9)

ILS 59.10

בחנות

מוצר-חנה רוברטס מודרני משושה גיאומטרי שולחן מספר אקריליק סימנים עם עץ עומד לחתונה קבלה, מסעדה, אירוע מפלגה, 5" איקס 1 שימוש-ארגון אירוע כגון חתונה, חזרות ארוחות, מסיבות אירוסין, ימי נישואים, ימי הולדת, כלה ותינוק מקלחות, או מסיבות תאגידים, אלה שולחן מספרים הם מושלם כדי להקצות שלך אירוע שולחנות עם אלה שולחן מספרים כדי להבטיח האורחים שלך יודע בדיוק איפה לשבת!. עיצוב-אלה מינימליסטי, יפה, ומודרני משושה שולחן מספר סימנים מגיע עם אקריליק מספר חתיכה טבעי עץ בסיס עבור כל של סטים. חומר / גודל-אקריליק / עץ טבעי, 5 "איקס 1.9", כמות – סט של 10 (מספרים 1-10). ייצור : מיוצר על ידי חנה רוברטס עם חומר באיכות גבוהה וטיפול!. מוצר-חנה רוברטס מודרני משושה גיאומטרי שולחן מספר אקריליק סימנים עם עץ עומד לחתונה קבלה, מסעדה, אירוע מפלגה, 5" איקס 1. שימוש-ארגון אירוע כגון חתונה, חזרות ארוחות, מסיבות אירוסין, ימי נישואים, ימי הולדת, כלה ותינוק מקלחות, או מסיבות תאגידים, אלה שולחן מספרים הם מושלם כדי להקצות שלך אירוע שולחנות עם אלה שולחן מספרים כדי להבטיח האורחים שלך יודע בדיוק איפה לשבת!. עיצוב-אלה מינימליסטי, יפה, ומודרני משושה שולחן מספר סימנים מגיע עם אקריליק מספר חתיכה טבעי עץ בסיס עבור כל של סטים. חומר / גודל-אקריליק / עץ טבעי, 5 "איקס 1.9", כמות – סט של 10 (מספרים 1-10). ייצור : מיוצר על ידי חנה רוברטס עם חומר באיכות גבוהה וטיפול!.

המאפיינים האחרים

הצעות דומות