30איקס 80איקס מתקפל נייד תכשיטי זיהוי יהלומי ירקן מגדלת זכוכית.
משופץ

30איקס 80איקס מתקפל נייד תכשיטי זיהוי יהלומי ירקן מגדלת זכוכית.

ILS 19.53

בחנות

ציפוי רב שכבתי : העדשה מאמצת תהליך ציפוי רב שכבתי כדי להבטיח את העברת העדשה, להפחית את הפיזור ולהבטיח את אפקט שכפול הצבעים רב שילוב אופטי עדשה : העדשה מאמץ רב שכבתי שילוב אופטי מבנה לתיקון הגדלה ועיוות. אלומיניום סגסוגת מראה גוף : האיכות של כל חתיכה של אלומיניום סגסוגת גילוף תהליך. 30 פעמים 80 פעמים כפול מראה : אחד הוא שווה שני אחת הגדלה תכשיטי מראות. שימוש נרחב : זיהוי של אוסף של תכשיטים, ירקן, מרכולת, עתיקות, בולים ומטבעות. תכונות : מק רב שכבתי ציפוי : העדשה מאמץ מק רב שכבתי ציפוי תהליך כדי להבטיח את העברה של העדשה, להפחית את פיזור, ולהבטיח את צבע רבייה אפקט. רב שילוב אופטי עדשה : העדשה מאמץ רב שכבתי שילוב אופטי מבנה לתיקון הגדלה ועיוות. אלומיניום סגסוגת מראה גוף : האיכות של כל חתיכה של אלומיניום סגסוגת גילוף תהליך. 30 פעמים 80 פעמים כפול מראה : אחד הוא שווה שני אחת הגדלה תכשיטי מראות. שימוש נרחב : זיהוי של אוסף של תכשיטים, ירקן, מרכולת, עתיקות, בולים ומטבעות. מפרט : גודל : 105 על 30 על 20/מ מ מראה ראשית : 30 פעמים על 21 מ מ מראה משנית : 80 פעמים 11 מ מ תהליך : מראה אילגון גוף : ציפוי מתכת מוברש : ציפוי אופטי משקל נטו : 90 גרם הוראות : בעת שימוש בזכוכית מגדלת פי 30, האובייקט שיש לצפות בו נמצא במרחק של כ-0.5 עד 1 ס מ מהעדשה, והעין הבלתי מזוינת נמצאת במרחק של כ-1 עד 2 ס מ מהעינית (תלוי בראייה של כל אדם). בעת שימוש בזכוכית מגדלת פי 80, האובייקט שיש לצפות בו נמצא במרחק של כ-0.5 ס מ מהעדשה, והעין הבלתי מזוינת נמצאת במרחק של כ-1 ס מ מהעינית (תלוי בראייה של כל אדם) חבילה : תיק עור פי 1 מזכוכית מגדלת פי 1.

המאפיינים האחרים

Size:
105x30x20/mm
Primary mirror:
30 times X 21 mm
Secondary mirror:
80 times 11 mm
Process:
Anodizing
Mirror body:
brushed metal
Coating:
Optical Coating
Net weight:
90g
Instructions:
When using a 30x magnifying glass, the object to be observed is about 0.5 to 1 cm away from the lens, and the naked eye is about 1 to 2 cm away from the eyepiece (depending on the eyesight of each person).:
When using an 80x magnifying glass, the object to be observed is about 0.3~0.5CM away from the lens, and the naked eye is about 1CM away from the eyepiece (depending on the eyesight of each person):
Package:
1X magnifying glass:
1X leather bag:

הצעות דומות