ארון תרופות אמבטיה עם מראה, ארון אמבטיה קיר רכוב, שחור / לבן עץ תליית ארון, אחסון ארגונית עם דלתות
משופץ

ארון תרופות אמבטיה עם מראה, ארון אמבטיה קיר רכוב, שחור / לבן עץ תליית ארון, אחסון ארגונית עם דלתות

ILS 98.90

בחנות

רב-פונקציה שימוש : אמבטיה קיר ארון הוא אידיאלי עבור אמבטיה, חדר שינה, סלון או מטבח הוא כולל מדף סגור עם דלתות מראה למקום מגבות, סבון, רקמות ופריטים דקורטיביים אחרים. שמירת מקום : ארון אמבטיה הוא פתרון אחסון מושלם עבור בתים. זה עיצוב ממקסם את שטח של החדר שלך. זה יכול להיות התאסף על קיר או מעל האסלה ומגיע שמירת מקום, מספק אחסון נוסף ללא תופס שטח רצפה יקר. פשוט ומסוגנן עיצוב : את מראה קיר ארון יש פשוט ומסוגנן עיצוב, וודי חומר הוא מלא של מרקם זה הוא בנוחות חנות מגבות, תרופות ,כלי שולחן או דברים אחרים, בינתיים כדי להוסיף תחושה מודרנית לביתך. זוהי אפשרות אידיאלית עבורך. עיצוב חסין לחות : ארון הקיר בחדר האמבטיה משתמש בתהליך צבוע עמיד למים ועמיד בפני לחות. מתאים לסביבות לחות, כגון חדרי אמבטיה או שירותים. קל להרכבה : ארון הקיר של דלת המראה הכפולה קל להרכבה וכל האביזרים הנדרשים כלולים. אתה יכול להרכיב במהירות את הפריט. ברוכים הבאים לחנות שלי!אם אתה צריך סגנונות אחרים, בבקשה לבוא לחנות שלנו כדי לבחור.* מודרני קיר רכוב מראה * התקנה היה סופר קל.* קל לתלות!* המשטח הרפלקטיבי אינו נפרד ונופל מהמסגרת.*ארוז בנפרד למשלוח בטוח*עדשה חסינת פיצוץ : שבורה ללא התזה, הגנה על בטיחות משפחתיתמפרט : סגנון : מראה קיר[חומר] : מראה כסף נחושת בהבחנה גבוהה 5 מ מ, טיפול חסין פיצוץ, ללא הבדל צבע[תהליך] : מראה כסף ללא נחושת בהבחנה גבוהה, טחינת קצה מעוגלת עדינה[גודל] : 24 על 28 אינץ '/60 על 70 ס מ , 28 על 28 אינץ '/70 על 70 ס מ , 32 על 28 אינץ '/80 על 70 ס מ , 36 על 28 אינץ '/90 על 70 ס מ , 40 על 28 אינץ ' /100 על 70 ס מ[אזור שימוש] : ניתן להשתמש בו לשירותים, מטבח, סלון, חדר אוכל, מקום עסקים במרפסת ויישומי קישוט חלל אחרים טיפים : * למען בטיחותך, המראה אסורה לתלייה על קיר רטוב, קיר בועות וקיר מקומט מנומר.* בשל הבדל אור ומסך, הצבע של הפריט עשוי להיות מעט שונה מהתמונות. בבקשה לאפשר 1-2 סנטימטר הבדלים עקב מדידה ידנית. כאשר יש בעיה עם המראה שלנו, אנא אל תדאגו, פנה אלינו ולהשאיר תמונות של הבעיה, אנו נספק החזר או לשלוח מחדש אחד בשבילך לאחר אימות.

המאפיינים האחרים

Style:
Wall Mirror
[Material]:
5MM high-definition copper silver mirror, explosion-proof treatment, no color difference
[Process]:
high-definition copper free silver mirror, fine rounded edge grinding
[Size]:
24x28in/60x70cm , 28x28in/70x70cm , 32x28in/80x70cm , 36x28in/90x70cm , 40x28in/100x70cm
[Use area]:
It can be used for toilet, kitchen, living room, dining room, porch business place and other space decoration applications
Tips:
■ For your safety, the mirror is prohibited to hanging on wet wall, bubble wall, and mottled desquamative wall.:
■ Due to the difference in light and screen, the item's color may be slightly different from the pictures.:
■ Please allow 1-2cm differences due to manual measurement.:
■ Refund service:
When there is a problem with our mirror, please do not worry, contact us and leave pictures of the problem, we will provide refund or reship one for you after verification.

הצעות דומות