בוריטו פופ - ראשון מסוגו מתפתל בוריטו מחזיק / נסיעות הצהריים מיכל / בוריטו מכולות / כדי לשמור שלך בוריטו או תת כריך חם בדרכים!
משופץ

בוריטו פופ - ראשון מסוגו מתפתל בוריטו מחזיק / נסיעות הצהריים מיכל / בוריטו מכולות / כדי לשמור שלך בוריטו או תת כריך חם בדרכים!

ILS 39.99

בחנות

המיכל היחיד בסגנון בוריטו תרמוס בשוק : בוריטו פופ הוא מחזיק בוריטו מפותל שהופך את אכילת הבוריטו, הג ' יירו, הכריך או כל חטיף גלילי, לפשוט ומהנה יותר; עם עיצוב נייד ומלוטש מיכל ארוחת צהריים מושלם : לצנצנות המזון שלנו יש מעלית בוריטו מוגנת בפטנט כדי לשמור על ניקיון הידיים ועל חום הבוריטו שלך; בין אם אתה אוכל ליד השולחן שלך או בפסגה. בוריטו פופ של מכסה אפילו זוגות כמו רוטב או סלסה מחזיק!. מבודד הצהריים מיכל חם מזון : בוריטו פופ הוא נייד, שובב מטבח גאדג 'ט נועד להתאים סטנדרטי 3. בוריטו פופס הם בן לוויה מושלם להרפתקאות טיולים, פיקניקים על החוף, או כמכולה צבעונית לארוחת צהריים בבית הספר. הטוב ביותר מטבח מתנה : אם כדי לשמור שלהם ארוחת בוקר בוריטו חם או קפוא בוריטו קפוא עד הצהריים, בוריטו פופ בוריטו מכולות הם בטוח כדי לעורר שמחה! ידיים למטה את הטוב ביותר הפתעה מתנה עבור כל בוריטו מאהב בחיים שלך. ממוחזר חומר & לשימוש חוזר : בוריטו פופ הוא קל משקל, קל לניקוי, מיקרוגל ומדיח כלים בטוח. בנוסף, כל בוריטו פופ עשוי מחומר שניתן למחזור ותמיד ללא פפה. נועד להתאים סטנדרטי 3.5 " קוטר לעטוף, בוריטו פופ של פטנט בוריטו מעלית מעליות כל טעים פירור עם פשוט טוויסט, אז אתה יכול להתענג על כל ביס עם רק יד אחת. הפלת תוספות היא נחלת העבר : בוריטו פופ שומר על ארוחת הצהריים האהובה שלך זקופה וחמה בו זמנית. לא מצליחים לסיים את הארוחה בישיבה אחת? מכסים אותו, מקררים אותו ומחממים אותו במיקרוגל (ללא נייר הכסף!!!) כשאתה מוכן לעוד. בוריטו פופ מגיע במגוון צבעים עם רצועות להחלפה. החלף רצועה אחת לאחרת כדי לבנות את שילובי הצבעים האהובים עליך.

המאפיינים האחרים

הצעות דומות