בוקווין 30 יחידות M4x32 עוגני קיר חלול כבד עוגנים מצופה אבץ מולי בורג מולי חלול ברגי עוגן קיר לקיר גבס, טיח ואריחים
משופץ

בוקווין 30 יחידות M4x32 עוגני קיר חלול כבד עוגנים מצופה אבץ מולי בורג מולי חלול ברגי עוגן קיר לקיר גבס, טיח ואריחים

ILS 0.33

בחנות

תוכן חבילה : 30 יחידות עוגני קיר חלול כבד M4*32 מ"מ קוטר בורג : 4 מ"מ/ 0. אורך העוגנים בערך : 32 מ"מ/ 1. חומר פרימיום : עוגני קיר גבול חלולים עשויים מפלדת פחמן עם מצופה אבץ, חוזק גבוה, לא קל לחלודה וקורוזיה. ספק תמיכה חזקה במהלך ההתקנה. עוגן קיר הרחבה : עוגני בריח מולי כבדים יתרחבו במהלך ההתקנה, ישפרו את יכולת ובטיחות העומס החזקים, אינם קלים לשבירה, והיא עמידה מספיק כדי לאפשר לכם לתלות חפצים קבועים. יישום : בשימוש נרחב בקיר גבס, בלוק חלול, טיח, סיבי גבס, לוח מלט סיבים, מושלם למוטות תלויים, מסגרות צילום, מתלי מעיל. שירות איכות לאחר מכירה : סיפוק לקוחות הוא העדיפות העליונה של בוקווין. אם אינך מרוצה 100% מהמוצרים שלנו או אם יש לך שאלות, אתה יכול ליצור איתנו קשר בכל עת. בוקווין היה פותר את כל הבעיות לשביעות רצונך. החלפה או החזר כספי בחינם תוך 90 יום. תוכן חבילה : 30 יחידות עוגני קיר חלול כבד M4*32 מ"מ. קוטר בורג : 4 מ"מ/ 0. אורך העוגנים בערך : 32 מ"מ/ 1. חומר פרימיום : עוגני קיר גבול חלולים עשויים מפלדת פחמן עם מצופה אבץ, חוזק גבוה, לא קל לחלודה וקורוזיה. ספק תמיכה חזקה במהלך ההתקנה. עוגן קיר הרחבה : עוגני בריח מולי כבדים יתרחבו במהלך ההתקנה, ישפרו את יכולת ובטיחות העומס החזקים, אינם קלים לשבירה, והיא עמידה מספיק כדי לאפשר לכם לתלות חפצים קבועים. יישום : בשימוש נרחב בקיר גבס, בלוק חלול, טיח, סיבי גבס, לוח מלט סיבים, מושלם למוטות תלויים, מסגרות צילום, מתלי מעיל. שירות איכות לאחר מכירה : סיפוק לקוחות הוא העדיפות העליונה של בוקווין. אם אינך מרוצה 100% מהמוצרים שלנו או אם יש לך שאלות, אתה יכול ליצור איתנו קשר בכל עת. בוקווין היה פותר את כל הבעיות לשביעות רצונך. החלפה או החזר כספי בחינם תוך 90 יום. מפרט : חומר : גימור פלדה : קוטר בורג מצופה אבץ : 4 מ"מ/ 0.16 אינץ 'עוגנים באורך : 32 מ"מ/ 1.26 אינץ' תוכן אריזה : 30 יחידות התקנה שלבי : קדחו חור בקיר. הכנס את בורג העוגן החלול לחור. מהדק את ראש הבורג בכלי ומשוך אותו כלפי חוץ, והעוגן מתרחב. הניחו חפצים והתקנו ברגים. הערה : אנא אפשר שגיאה של 1-2 מ"מ עקב מדידה ידנית, אנא וודא שלא אכפת לך לפני שתציע. בשל אור התמונה ותצוגת המסך, צבע התמונה עשוי להיות שונה במקצת מהאובייקט בפועל, אנא הבין. שירות ערבות של 100% : סיפוק לקוחות הוא העדיפות העליונה של בוקווין. אם אינך מרוצה 100% מהמוצרים שלנו או אם יש לך שאלות, אתה יכול ליצור איתנו קשר בכל עת. בוקווין היה פותר את כל הבעיות לשביעות רצונך. החלפה או החזר כספי בחינם תוך 90 יום.

המאפיינים האחרים

Material:
Steel
Finish:
Zinc Plated
Screw Diameter:
4mm/ 0.16 inch
Anchors Length approx:
32mm/ 1.26 inch
Package Content:
30pcs
Installation Steps:
Drill a hole in the wall.:
Insert the hollow anchor screw into the hole.:
Clamp the screw head with a tool and pull it outwards, and the anchor expands.:
Place objects and install screws.:
Note:
Please allow 1-2mm error due to manual measurement, please make sure you do not mind before you bid.:
Due to the light of the picture and the display of the screen, the color of the picture may be slightly different from the actual object, please understand.:
100% GUARANTEE SERVICE:
Satisfying customers is BokWin's top priority. If you do not 100% satisfied with our products or if you have any questions, you can contact us anytime. BokWin would solve all the problems to your satisfaction. Free Replacement or Refund within 90days.:

הצעות דומות