מתלה מארגן מחזיק סרט לחדר מלאכה , 4 קיר שכבה הר ויניל גלילי מלאכה מחזיק אחסון עם סרגל ריצוף נשלף , מתקן נייר עטיפה לגלילי
משופץ

מתלה מארגן מחזיק סרט לחדר מלאכה , 4 קיר שכבה הר ויניל גלילי מלאכה מחזיק אחסון עם סרגל ריצוף נשלף , מתקן נייר עטיפה לגלילי

ILS 0.33

בחנות

♥ מארגן מחזיקי סרט מתכת - עשוי מתכת יציבה , תהליך ציור ברזל מחושל , לא מעוות ועמידה בפני דמעה, קלה לשימוש מתלה לאחסון מלאכה קיר מושלם לציור, סרט, נייר עטיפת מתנה, חוט ואחסון בעיתונים וכו '. ♥ קל להתקנה ולחיסכון בשטח - כל מתקן תיל שנבנה בצורה חריפה מצויד בחורי הרכבה לחיבור קירות או לשירות לוחות פנים ואן, חוסכים מקום במלאי, משאיות שירות ומיקומים אחרים. ♥ מדף/ מדף סרט בינוני : מתלה גלגל הוויניל הזה עם סרגל 5 שכבות לתמיכה בסרטים, שמור על גלילי הסרט הגדול/ הקטנים שלך נחמד, מסודר ומסודר על ידי אחסון בנוחות במחזיק האחסון. ♥ שימוש רב -תכליתי - בנוסף לאחסון וניתוק חוט של צבעים ומדדים שונים, ניתן להשתמש במתלה סליל זה גם למחזיק מפתח, שמש, פריטים קטנים התלויים ואפילו סרטים דקורטיביים לחנויות פרחים וחנויות מלאכה. ♥ מתנות לאוהבי מלאכה - המתנה המושלמת לאוהבי מלאכה. זה ללא ספק אחסון סלילי הסרט הדרוש לך במרחב המלאכה שלך כדי להקל על העבודה שלך. התארגנות מעולם לא הייתה קלה יותר!. נמאס לך מחדר מלאכה מבולגן ולא מאורגן? האם אתה מתוסכל מכיוון שאתה לא יכול למצוא את הצבע הנכון? יש לנו עיצוב לצרכי האחסון שלך. מחזיק סליל סרט זה יכול לא רק להחזיק את הסלילים, אלא גם יכול להחזיק דברים רבים אחרים, כמו צעיפים, קשרים, מגבות וכו '. שימושי מאוד למארגן. מפרט : - חומר : סגנון מתכת : כפרי - נקי : נגב - דורש פשוט התקנת בורג - גודל : 4 שכבה 40x67cm4 Tier 67x67cmfeatures : - מארגן מחזיק סרט עשוי מתכת. - 4 מתלה לאחסון של רול רול/ מחזיקי רשת. - כל עמוד תומך מתגלגל עד 11 קילוגרם. - ניתן לתת את עמדת התצוגה המעשית לאחרים כמתנה נפלאה.- עזור לך למצוא במהירות את הצבע שאתה לא צריך יותר לחפור במגירות, כך שתבלה את הזמן היקר שלך ביצירה במקום לחפש. תוכן חבילה : 1 x מחזיק/ מתלה אחסון (אביזרים כמו קישוטים בתמונה אינם כלולים.) הערה : - הערה : סרט לא כלול. - יתכן שיש שגיאה של 1-3 ס"מ עקב מדידה ידנית. - יתכן שיש סטייה כרומטית בגלל ההבדל בין מנורת ההקלטה לתצוגה. אנא עיין במוצר בפועל.

המאפיינים האחרים

- Material:Metal:
- Style:Rustic :
- Clean:Wipe :
- Requires simple screw installation :
- Size:
4 Tier 40x67cm:
4 Tier 67x67cm:
Features:
- Ribbon holder organizer made from metal. :
- 4 tier record roll/ webbing holder storage rack. :
- Each pole supports rolls up to 11 lbs.:
- Sutiable for large small craft room/ sewing room/ home/ studio. :
- The practical display stand can be given to others as a wonderful gift.:
- Help you quickly find the color you need no more digging through drawers, so you'll spend your valuable time creating instead of searching. :
Package content:
1 x Holder/ Storage Rack (Accessories such as ornaments in the picture are not included.):
Note:
- Note:
ribbon not included.
- There may be an error of 1-3 cm due to manual measurement. :
- There may be chromatic aberration due to the difference between the recording lamp and the display. Please refer to the actual product. :

הצעות דומות

HOBBYPOWow
משופץ
HOBBYPOWow
בחנות
ILS 17.99
] הערכה: