צ'יילו פוסטר קולב פוסטר קולבי נסורת דחוסה מסגרת תמונה מגנטית מודרנית מסגרת תמונה DIY פוסטר גלילה הדפסת יצירות אמנות
משופץ

צ'יילו פוסטר קולב פוסטר קולבי נסורת דחוסה מסגרת תמונה מגנטית מודרנית מסגרת תמונה DIY פוסטר גלילה הדפסת יצירות אמנות

ILS 7.00

בחנות

קולב פוסטר כל מגנט משובץ מתחת לפני השטח כדי להשאיר יצירות אמנות במצב מושלם מסגרת צילום מסורת מגנטית עשויה מסורת דחוסה, הגנה על הסביבה, בטוחה לשימוש. קולב פוסטר כל סט מכיל 4 רצועות עץ, המוטמעות במגנטים חזקים שמכניס את יצירות האמנות שלך היטב. מכניב פוסטר נסורת מסגרות הנסורת הדחוסות הללו מושלמות לכרזות, הדפסים, תמונות, בד וכו '. מסגרת תמונה של נסורת מגנטית הופכת למתנה יקרת ערך או לקישוט מסוגנן. קולב פוסטר כל מגנט משובץ מתחת לפני השטח כדי להשאיר יצירות אמנות במצב מושלם. מסגרת צילום מסורת מגנטית עשויה מסורת דחוסה, הגנה על הסביבה, בטוחה לשימוש. קולב פוסטר כל סט מכיל 4 רצועות עץ, המוטמעות במגנטים חזקים שמכניס את יצירות האמנות שלך היטב. מכניב פוסטר נסורת מסגרות הנסורת הדחוסות הללו מושלמות לכרזות, הדפסים, תמונות, בד וכו '. מסגרת תמונה של נסורת מגנטית הופכת למתנה יקרת ערך או לקישוט מסוגנן. מפרט : תנאי : 100% מותג חדש חומר : נסורת דחוסה (מט) צבע : כמו תמונה מציגה אורך אורך : 21 ס"מ, 30 ס"מ, 40 ס"מ, 50 ס"מ (אופציונלי) משקל מוצר : בערך. 42 G-128 GPackage כלול : 1 * מסורת מגנטית פרמנוטה : 1. משלוח מוצרים אינו כולל את Core Core. עקב מדידה ידנית, אנא אפשר שגיאה של 1-3 מ"מ (1 אינץ '= 2. יתכן שרוב הצורות בתמונה לא יוכלו להשתמש במערכת מסגרות אחת. אם אתה אוהב כמה צורות, אתה יכול לקנות מספר ערכות . צבעי הפריט המוצגים בצג עשויים להיות שונים במקצת בתצוגה.

המאפיינים האחרים

Condition:
100% Brand New
Material:
Compressed Sawdust (matte)
Color:
As picture shows
Frame Length:
21cm, 30cm, 40cm, 50cm(optional)
Product Weight:
Approx. 42g-128g
Package Included:
1 * Magnetic Sawdust Photo Frame:
Note:
1. Product delivery does not include painting core.:
2. Due to manual measurement, please allow 1-3 mm error (1 inch = 2.54cm).:
3. Most of the shapes in the image may not be able to use 1 set of frames. If you like some shapes, you can buy several sets.:
4. The item colors displayed on the monitor may be slightly different on the display. Thank you for your understanding.:

הצעות דומות