קונסולה ללא מברשת, שותק כבל 10K כבל ASMATERIAL 3DPRINTFANMOUNTKIT לבקר משחק
משופץ

קונסולה ללא מברשת, שותק כבל 10K כבל ASMATERIAL 3DPRINTFANMOUNTKIT לבקר משחק

ILS 1.33

בחנות

[ביצועים מעולים] ערכת הרכבה מודפסת תלת -ממדית להתקנת אוהד שקט במקום המקור של מעריץ Dreamcast, שנבנה עבור מעריצי NF -A4 X10 5 V להתאמה מאובטחת [אמולטורים פרימיום] ערכות הרכבה על מאוורר קונסולה מגיעות עבור אמולטורים של GDROM כמו עבור USB GDROM ולגדמו, שהופכים את המערכות הללו לשקטות כמעט, למעשיות מאוד. [כבל המרה] מגיע עם כבל המרה של Dreamcast המחבר למאוורר המקורי וממיר את האות כדי לגרום למאוורר החדש לעבוד כראוי (נגן 10 K מובנה). [לא תואם גרסאות קודמות] ערכת הר המאוורר הקונסולה אינה תואמת לגרסאות קודמות של ה- Dreamcast. אם יש מאוורר כסף או אפור על קירור חממה של מתכת, זה עבור VA0. [חומרי פרימיום] קונסולת המשחקים 3 D מודפסת ערכת מאוורר קירור הרכבה עשויה מחומר ABS באיכות גבוהה, שהוא יציב ועמיד לקונסולת Dreamcast DC. [ביצועים מעולים] ערכת הרכבה מודפסת תלת -ממדית להתקנת אוהד שקט במקום המקור של מעריץ Dreamcast, שנבנה עבור מעריצי NF -A4 X10 5 V להתאמה מאובטחת. [אמולטורים פרימיום] ערכות הרכבה על מאוורר קונסולה מגיעות עבור אמולטורים של GDROM כמו עבור USB GDROM ולגדמו, שהופכים את המערכות הללו לשקטות כמעט, למעשיות מאוד. [כבל המרה] מגיע עם כבל המרה של Dreamcast המחבר למאוורר המקורי וממיר את האות כדי לגרום למאוורר החדש לעבוד כראוי (נגן 10 K מובנה). [לא תואם גרסאות קודמות] ערכת הר המאוורר הקונסולה אינה תואמת לגרסאות קודמות של ה- Dreamcast. אם יש מאוורר כסף או אפור על קירור חממה של מתכת, זה עבור VA0. [חומרי פרימיום] קונסולת המשחקים 3 D מודפסת ערכת מאוורר קירור הרכבה עשויה מחומר ABS באיכות גבוהה, שהוא יציב ועמיד לקונסולת Dreamcast DC. [ביצועים מעולים] ערכת הרכבה מודפסת תלת מימדית להתקנת אוהד שקט במקום המקור עבור אוהד Dreamcast, שנבנה עבור מעריצי NF -A4 X10 5 V עבור התאמה מאובטחת. [אמולטורים פרימיום] ערכות הרכבה על מאוורר קונסולה מגיעות עבור אמולטורים של GDROM כמו עבור USB GDROM ולגדמו, שהופכים את המערכות הללו לשקטות כמעט, לפרקטיקיות מאוד . [לא תואם גרסאות קודמות] ערכת הר המאוורר הקונסולה אינה תואמת לגרסאות קודמות של ה- Dreamcast. אם יש מאוורר כסף או אפור על קירור חממה של מתכת, זה עבור VA0. [כבל המרה] מגיע עם כבל המרה של Dreamcast המחבר למאוורר המקורי וממיר את האות כדי לגרום למאוורר החדש לעבוד כראוי (נגן 10 K מובנה) . [חומרי פרימיום] קונסולת המשחקים 3 D מודפסת ערכת מאוורר קירור מעוצב מחומר ABS באיכות גבוהה, שהוא יציב ועמיד לקונסולת Dreamcast DC.

המאפיינים האחרים

Item Type:
Game Console Fan Mount
Material:
ABS
Features:
Designed to install a high air quiet fan in place of the for Dreamcast fan.:
Made for NF-A4x10 5V fans.:
This mod shines on systems with for GDROM emulators, such as for USB GDROM and for GDEMU. It makes these systems almost silent.:
Since the disk drive is louder than the cooling fan, it probably won't do much for systems that still have the previous disk drive installed.:
The cable is a custom conversion cable that plugs into the former fan connector and converts the signal (10K resistor built in).:
Note:
This kit is not compatible with earlier versions of the for Dreamcast console, known as for VA0.
How to Use:
Take out the product and use it.:
Package List:
1 x 3D Printed Fan Mount2 x 3D Printed Replacement Door Release Lock1 x Wire :

הצעות דומות